• پایگاه خبری شما و اقتصاد
  • صنعت و معدن
  • رشد ۴۸ درصدی تولید لوازم خانگی در ۹ ماهه سال ۹۹ علیرغم همه محدودیت‌ها و تحریم ها/ داخلی‌سازی قطعات تا ۴۰ درصد برای قطع وابستگی/ تداوم حمایت از تولید داخل حتی با برداشتن تحریم ها

وزیر صمت در گفتگو با خبرنگاران در شهرک صنعتی محمود آباد اعلام کرد:

رشد ۴۸ درصدی تولید لوازم خانگی در ۹ ماهه سال ۹۹ علیرغم همه محدودیت‌ها و تحریم ها/ داخلی‌سازی قطعات تا ۴۰ درصد برای قطع وابستگی/ تداوم حمایت از تولید داخل حتی با برداشتن تحریم ها

رشد ۴۸ درصدی تولید لوازم خانگی در ۹ ماهه سال ۹۹ علیرغم همه محدودیت‌ها و تحریم ها/ داخلی‌سازی قطعات تا ۴۰ درصد برای قطع وابستگی/ تداوم حمایت از تولید داخل حتی با برداشتن تحریم ها
کدخبر : 538496

به گزارش شما و اقتصاد: وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: علیرغم همه تحریم‌ها اما در حوزه لوازم خانگی حدود ۴۸ درصد در ۹ ماهه امسال رشد تولید نسبت به ۹ ماهه سال گذشته داشتیم.

به گزارش شما و اقتصاد: علیرضا رزم‌حسینی پس از افتتاح طرح توسعه ای تولید لوازم خانگی در پاکشوما، در گفت‌وگو با خبرنگاران در شهرک صنعتی محمودآباد قم، افزود : رشد تولید لوازم خانگی در برخی اقلام حدود ۱۰۰ درصد نسبت به سال قبل از تحریم بوده است.

داخلی‌سازی قطعات تا ۴۰ درصد برای قطع وابستگی

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ساخت داخل برای قطع وابستگی، اضافه کرد: در حوزه تولید و داخلی‌سازی قطعات تا ۴۰ درصد قطعات داخلی سازی شده است.

تداوم حمایت از تولید داخل حتی با برداشتن تحریم ها

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه بیان کرد: حتی با برداشتن تحریم ها اما سیاست حمایت از تولید داخل و داخلی سازی تداوم خواهد یافت.

رزم حسینی گفت: شرکتهای تولید داخل با استفاده از فرصت تحریم به سمت گشایش های جدید صادراتی و یافتن بازارهای جدید رفته اند که حتی با رفع تحریم‌ها این مسیر باید تداوم یابد و امیدواریم که برند ایرانی جایگاه خود را در منطقه و دنیا پیدا کند.

انجام تمهیدات لازم برای تامین مواد اولیه تولید لوازم خانگی

وی در خصوص تامین مواد اولیه برای تولید لوازم خانگی، افزود: در حوزه تامین ورق برای کارخانجات تولید لوازم خانگی تمهیداتی اندیشیده شده است که این ماده اولیه به سرعت تحویل تولیدکنندگان داده شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خوشبختانه با گزارشات دریافتی، هم اکنون ورق هم با قیمت مناسب و هم به موقع تحویل تولید‌کنندگان می‌شود.

شاتا نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: