تجلیل از بانوان شاغل در مجتمع فولاد خراسان

تجلیل از بانوان شاغل در مجتمع فولاد خراسان
کدخبر : 539222

به گزارش شما و اقتصاد: همزمان با گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و بزرگ داشت روز زن، از تلاش های ارزشمند بانوان شاغل در مجتمع فولاد خراسان تقدیر شد.

به گزارش شما و اقتصاد: کسری غفوری مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان ابتدا با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام عالی زن و روز مادر، نقش زنان را در عرصه های مختلف زندگی مهم و تاثیر گذار ارزیابی کرد.

مدیر عامل مجتمع با بیان اینکه در ارکان جامعه اسلامی هیچ تفاوتی بین زن و مرد نیست و زنان می توانند با پایبندی به اصول و ارزش های اسلامی در عرصه های اجتماعی حضور جدی و مساوی داشته باشند در ادامه افزود: امروز بانوان جایگاه اجتماعی مناسب و شایسته ای در جامعه دارند اما انتظار می رود که سهم بیشتری در مشارکت های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در کشور به این قشر موثر داده شود.

مدیرعامل شرکت همچنین با قدردانی از زحمات کارکنان مجتمع گفت: بی شک با تعامل و تلاش تمام مجموعه شرکت بویژه انجام دقیق وظایف محوله توسط بانوان شاغل در مجتمع می توانیم در پیشبرد اهداف سازمان بیشتر از قبل گام برداریم.

گفتنی است در این مراسم معاونان منابع انسانی و امور اجتماعی، مالی و امور اقتصادی و هم چنین مدیران روابط عمومی، حوزه مدیرعامل و برنامه ریزی و خدمات عمومی و رفاه حضور داشته و در پایان این نشست به رسم یادبود هدایایی به بانوان شاغل در شرکت توسط مدیرعامل مجتمع در روز شنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ اهدا گردید.

روابط عمومی شرکت فولاد خراسان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: