گفت‌وگوی تلفنی وزیر صمت با فرماندار دهلران و رئیس اداره صمت مهران:

دستور ویژه رزم حسینی برای اتخاذ تمهیدات لازم جهت تنظیم بازار شب عید و پیگیری مشکلات صنایع و معادن

دستور ویژه رزم حسینی برای اتخاذ تمهیدات لازم جهت تنظیم بازار شب عید و پیگیری مشکلات صنایع و معادن
کدخبر : 539374

به گزارش شما و اقتصاد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در تماس تلفنی با رئیس سازمان صمت استان ایلام، رئیس اداره صمت مهران و فرماندار دهلران، ضمن بررسی و رصد شرایط تنظیم بازار شب عید و مشکلات حوزه صنایع و معادن این استان مرزی، دستورات ویژه ای را برای رفع موانع صادر نمود.

به گزارش شما و اقتصاد: علیرضا رزم‌حسینی در تماس‌های تلفنی جداگانه با رضا محمدرحیمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام، مجید عسگری فرماندار دهلران و فرزاد مرادی رئیس اداره صمت مهران، بر ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم و پیگیری دقیق موارد مرتبط با تنظیم بازار و فعال سازی ظرفیت های صنعتی، معدنی و تجاری استان ایلام و شهرستان مهران تاکید نمود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این تماس تلفنی با یادآوری تدابیر اتخاذ شده از سوی وزارت صمت برای تنظیم بازار شب عید در سراسر کشور و تامین مناسب کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، رفع موانع پیش روی واحدهای صنعتی و معدنی فعال و همچنین پروژه های صنعتی در حال اجرای کشور و به ویژه استان ایلام را اولویت نخست وزارت صمت دانست.

رزم حسینی تصریح کرد: در شرایط حاضر، تلاش و جدیت مدیران استانی برای هماهنگی با سیاست های جامع دولت و وزارت صمت و عملیاتی کردن تصمیمات کلان در مناطق مختلف کشور دارای اهمیت فراوانی بوده و کاملاً ضروری است.

محمدرحیمی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام هم در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر صمت، با ارائه گزارشی از میزان پیشرفت ۴۵۰ طرح صنعتی و معدنی درحال اجرا در این استان، برخی از مشکلات موجود در مسیر اجرای پروژه ها را مطرح و خواستار رفع آن‌ها شد.

فرزاد مرادی، رئیس اداره صمت مهران نیز با اشاره به برنامه ریزی های انجام گرفته برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام تعطیلات نوروز، خواستار توجه ویژه به این شهرستان مرزی شد.

مجید عسگری فرماندار دهلران هم ضمن قدردانی از پیگیری مشکلات این شهرستان توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، برای تامین مالی برخی از پروژه های صنعتی و معدنی دهلران درخواست مساعدت داشت.

شاتا نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: