تندیس طلایی و گواهینامه درجه یک رعایت حقوق مصرف کنندگان به سیمان فارس نو رسید

تندیس طلایی و گواهینامه درجه یک رعایت حقوق مصرف کنندگان به سیمان فارس نو رسید
کدخبر : 539657

​شرکت سیمان فارس نو برای هفتمین سال متوالی از بین تمامی شرکت‌های تولیدی، فنی و خدماتی ارزیابی شده استان فارس موفق به کسب بالاترین امتیاز در عملکرد سال ۹۸ شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، بمناسبت روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در نهمین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان فارس از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس برای هفتمین سال متوالی، شرکت سیمان فارس نو در ارزیابی عملکرد سال ۹۸، تندیس طلایی و گواهینامه درجه یک رعایت حقوق مصرف کنندگان استان فارس را دریافت کرد و موفق به کسب بالاترین امتیاز شد.

 

سیمان فارس نو

گفتنی است بمناسبت روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در مراسمی با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی، تندیس زرین و گواهینامه درجه ۱مربوط به عملکرد سال ۱۳۹۸ با حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در شرکت سیمان فارس نو به احمد شریفی مدیر عامل شرکت سیمان فارس نو اهدا شد.

احمد شریفی مدیر عامل شرکت سیمان فارس نو ضمن تشکر و قدردانی گفت: سیمان فارس نو همواره چه زمانی که عرضه بیشتر از تقاضا بوده و چه در زمانی که تقاضا بیشتر از عرضه بوده سعی کرده است به مشتری مداری به عنوان یک هدف و ارزش ، توجه کامل داشته باشد . واحدهای این شرکت وضعیت مشتری ها را رصد می کنند و سیمانی که دراختیار مصرف کننده قرار می گیرد همراه با ارایه خدمات مهندسی در خصوص انتقال دانش و همکاری کارگاهی با پروژه های سیمانی است و همیشه سعی بر این بوده است که محصول را منطبق بر نیاز مشتری ارایه کنیم و این را نه با حرف و در عمل ثابت کردیم.

وی در ادامه گفت: با راه اندازی سامانه سیمان یاب و با توجه به اینکه کلیه فروش‌ها از طریق سامانه سیمان یاب به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود این موضوع فواید بسیاری از قبیل خرید آنلاین، مشاهده گزارشات مورد نیاز و عدم حضور در دفتر فروش برای خرید سیمان را دارد که باعث شده است شفافیت در فروش و همچنین رضایتمندی مشتریان به شدت افزایش یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: