با حضور معاون وزیر صمت و رئیس ایدرو:

شرکت های برگزیده هجدهمین دوره جایزه تعالی سازمانی معرفی شدند

شرکت های برگزیده هجدهمین دوره جایزه تعالی سازمانی معرفی شدند
کدخبر : 539826

به گزارش شما و اقتصاد: برگزیدگان هجدهمین جایزه ملی تعالی سازمانی در همایش تعالی سازمانی معرفی شدند و با حضور معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو از آنان تجلیل شد .

به گزارش شما و اقتصاد: معاون وزیر و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)  در این مراسم گفت: اقتصاد جهانی به سوی تعالی سازمانی و استفاده از ظرفیت های کسب و کار  دیجیتال حرکت کرده است و ویژگی استفاده از فضا‌های دیجیتال کاهش هزینه‌ها و افزایش مشتری است.

محسن صالحی نیا  توجه به توسعه عوامل انسانی و استفاده درست از نیرو‌های انسانی را عاملی مهم و تاثیر گذار در تعالی سازمان‌ها عنوان کرد  و گفت:  باید مسائل سازمانی خود را به نوعی با استانداردهای بین المللی خود تطبیق دهیم  و الگوی بومی از آن بدست آوریم.

صالحی نیا افزود :  محورهای اصلی  سیاست های کلان و اسناد بالادستی مانند   اقتصاد مقاومتی ، جهش تولید  و  نیز الزامات حاکم بر فضای بومی  فضای کسب وکار که بر عملکرد و شاخص های متعارف بنگاه ها تاثیر می گذارند، می تواند با نگاه خلاقانه در طراحی  الگو های ارزیابی و شیوه های بهبود تعالی بومی شده  مد نظر قرار گیرد .

در مراسم تجلیل از برگزیدگان دو سطح تندیس و تقدیرنامه جایزه ملی تعالی سازمانی  شرکت مادر تخصصی میدکو ، شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا – توگا و  گروه مپنا در بخش ساخت و تولید و در سطح سازمان های بزرگ در بازه امتیازی ۵۵۰ تا۶۰۰ موفق به کسب تندیس سیمین هجدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی شدند.

در بخش خدمات و در سطح سازمان های بزرگ در بازه امتیازی ۴۵۰ تا ۵۰۰ نیز  شرکت کارگزاری رسمی بیمه سایپا  و  شرکت ارتباطات سیار ایران  به کسب تندیس بلورین سال ۹۹ جایزه ملی تعالی سازمانی نائل شدند.

در سال جاری ۱۵ شرکت در سطح تندیش ، ۳۱ شرکت در سطح تقدیرنامه برای تعالی و ۶ شرکت در سطح گواهی تعهد به تعالی اقدام به ثبت نام در فرایند جایزه ملی تعالی سازمانی کردند.

جایزه ملی تعالی سازمانی برگرفته از مدل EFQM اروپا است که سازمان مدیریت صنعتی آن را هر سال برگزار می کند و سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و مطرح کشور از صنایع مختلف، طی ۱۸ دوره از برگزاری، در آن شرکت نموده‌اند .

این جایزه مبتنی بر ارزیابی رویکردها و نظام‌های مدیریتی سازمان‌ها و نتایج موفقیت‌های آنها است که توسط گروهی از ارزیابان خبره و براساس «الگوی تعالی سازمانی» سنجیده می‌شود.

ایدرو نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: