وزیر صمت در گفتگو با خبرنگاران در بویین زهرا اعلام کرد:

بهره برداری از ۳۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه‌های مختلف در سفر به قزوین/ تولید مرغ و تخم‌مرغ در حال افزایش است

بهره برداری از ۳۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه‌های مختلف در سفر به قزوین/ تولید مرغ و تخم‌مرغ در حال افزایش است
کدخبر : 540024

به گزارش شما و اقتصاد: وزیر صنعت، معدن و تجارت از بهره برداری از ۳۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه‌های مختلف در سفر یک روزه خود به استان قزوین خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد: علیرضا رزم حسینی در گفتگو با خبرنگاران در بویین زهرا با بیان این مطلب، افزود: ۵ پروژه را در این سفر مورد افتتاح قرار دادیم و عملیات اجرایی ۳ پروژه جدید را آغاز نمودیم.

وی ادامه داد: در مجموع ۳۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه‌های مختلف از جمله نساجی، فولاد و ... امروز مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت استان قزوین را استانی مهم در حوزه صنعت برشمرد و گفت: واحدهای صنعتی بسیار معتبری در این استان مشغول به فعالیت می باشند و با تکمیل پروژه‌های جدید ظرفیت اشتغال صنعتی در استان ارتقا خواهد یافت.

افزایش صدور جواز تاسیس و پروانه بهره برداری در استان قزوین

رزم حسینی در ادامه افزود: جواز تاسیس صنعتی در ۱۱ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در استان قزوین افزایش ۳۸ درصدی و صدور پروانه‌های بهره‌برداری نیز افزایش ۱۷ درصدی داشته است.

وی تصریح کرد: این آمار نشانگر علاقه مردم به کار و تلاش و نشانگر پویایی صنعت در این استان می باشد.

تامین نهاده‌های دامی توسط وزارت صمت به موقع و کافی بوده است

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص وضعیت بازار مرغ و تخم‌مرغ بیان کرد: وزارت صمت نهاده های دامی را به موقع و به اندازه کافی در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار داده است.

تولید مرغ و تخم‌مرغ در حال افزایش است

رزم حسینی اضافه کرد: جهاد کشاورزی نیز تعهد داده است که با برنامه‌ریزی انجام شده مرغ و تخم مرغ را به قیمت مناسب در بازار عرضه نمایند که تولید نیز در حال حاضر افزایش یافته است.

تعامل و هماهنگی میان ۲ وزارتخانه صمت و جهاد کشاورزی

وی همچنین بر هماهنگی و تعامل میان دو وزارتخانه صمت و جهاد کشاورزی در امر تنظیم بازار تاکید کرد.

شاتا نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: