معرفی مجتمع فولاد غدیر نی ریز به عنوان واحد صنعتی سبز

معرفی مجتمع فولاد غدیر نی ریز به عنوان واحد صنعتی سبز
کدخبر : 540105

به گزارش شما و اقتصاد: در بیست و دومین همایش ملی تقدیر از واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز که سه شنبه 12 اسفند ماه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ، مجتمع فولاد غدیر نی ریز موفق به اخذ گواهی صنعت سبز و دریافت تندیس سیمین صنعت سبز کشور از سازمان حفاظت محیط زیست گردید .

به گزارش شما و اقتصاد:  استقرار واحد HSE، اخذ ایزوها و گواهینامه های مرتبط، سازگاری با فرایند تولید پاک ، استفاده از سوخت پاک  ، توسعه فضای سبز، مصرف بهینه انرژی و استقرار پایش لحظه‌ای آلاینده‌ها و استقرار سیستم مدیریت زیست محیطی جزو شاخص های انتخاب واحدهای صنعتی و خدماتی سبز کشور در این همایش بوده است .

 مجتمع فولاد غدیر نی ریز بین ۲۵۹ واحد صنعتی ، معدنی و خدماتی کشور  ، تنها واحد صنعتی در حوزه صنایع فولادی در استان فارس است که در سومین سال بهره برداری موفق به اخذ این گواهی محیط زیستی گردیده است .

 همایش ملی تقدیر از واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز با هدف ایجاد نگرش زیست محیطی، ایجاد بستر مناسب رقابت در بازارهای بین المللی، تشویق و قدردانی از واحدهای فعال، ایجاد فضای تبادل تجربیات میان فعالین، رشد اقتصادی همگام با کاهش آلودگی ها و برقراری ارتباط سازنده بین سازمان محیط زیست و واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی برگزار می شود.

فولاد غدیر نی ریز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: