پیام نوروزی اصغر مخلوقی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مهندسین مشاور توسعه راه آهن ایران (مترا)

مترا آماده حرکت در مسیر شعار سال ۱۴۰۰

مترا آماده حرکت در مسیر شعار سال ۱۴۰۰
کدخبر : 540867

پیام نوروزی اصغر مخلوقی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مهندسین مشاور توسعه راه آهن ایران (مترا) منتشر شد.

پیام نوروزی اصغر مخلوقی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مهندسین مشاور توسعه راه آهن ایران (مترا): بهار همواره نوید دهنده فصل تازه‌‎ای از امید و شادابی است به امید آنکه دل‌ها نیز بسان طبیعت بهاری شوند و چه زیباست تقارن بهار طبیعت با اعیاد شعبانیه که از ابتدای سال، مژده وفور برکات و نعمات الهی را می‌دهد.

 

اصغر مخلوقی مدیرعامل توسعه راه آهن ایران (مترا)

در سال پیش رو همچون سال‌های گذشته حرکت در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری خط مشی و راهبرد اصلی در شرکت مهندسین مشاور مترا خواهد بود. مترا افتخار دارد که همواره مسیر خود را در راستای منافع ملی، اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی، توسعه توانایی‌ها وسرمایه‌های انسانی و تلاش برای پشتیبانی مهندسی و طراحی در زیرساختهای صنعت حمل و نقل و ساختمانی کشور معطوف داشته و بعنوان یکی از بزرگترین شرکتهای مهندسی وطراحی دستاوردهای بی‌نظیری را به مجموعه افتخارات خود اضافه کند.

سال ۱۳۹۹ در راستای تحقق شعار جهش تولید، شرکت مهندسین مشاور مترا در حوزه‌‎های مهندسی و اشتغالزایی دستاوردهای شایان توجهی داشته و استراتژی شرکت در تمام سطوح پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب بوده است.

امسال نیز که مقام معظم رهبری “تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها” را شعار سال ۱۴۰۰ مقرر داشتند، هدفگذاری‌های مترا برای تحقق تولید در جهت توسعه کمی وکیفی خدمات و افزایش تنوع خدمات مهندسی قرار گرفته ان شاءالله با توکل بر خداوند متعال و تلاش و کوشش همکاران دستاوردهای ماندگاری را در کارنامه خود ثبت خواهد کرد.

مترا همچون گذشته در راستای حمایت و پشتیبانی از تولید ملی، دست در دست کارفرمایان همکار خود گام‌های موثرتر از پیش را برخواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: