مدیر عامل تاصیکو:

کمیته نوآوری و فناوری اطلاعات شرکت های تابعه با سرعت بیشتری شتاب گیرند

کمیته نوآوری و فناوری اطلاعات شرکت های تابعه با سرعت بیشتری شتاب گیرند
کدخبر : 541523

سلیمانی گفت: کمیته نوآوری و فناوری اطلاعات در ستاد تاصیکو و شرکت های تابعه فعالیت خود را آغاز کرده اند اما این کمیته ها باید در شرکت ها با سرعت بیشتری شتاب گیرند.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  #شستا_رسانه، اولین جلسه کمیته نوآوری و فناوری اطلاعات(نوفن) شرکتهای هلدینگ صدر تامین در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

غلامرضا+سلیمانی+مدیرعامل+صدرتامین+شماواقتصاد

 

غلامرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین در این جلسه با اشاره به اهداف تشکیل این کمیته، گفت:کمیته نوآوری و فناوری اطلاعات هلدینگ صدر تامین با هدف ارائه طرحهای نوین از سوی شرکتها در راستای بومی سازی تجهیزات و عدم وابستگی و کمک برای کاهش هزینه های شرکت ها تشکیل شده است.

این کمیته با مسئولیت مدیرعامل های شرکتهای تابعه از سال گذشته آغاز به کار کرده است و مقرر شد هر ماه جلسه ای در خصوص روند پیشرفت مصوبات آن برگزار شود.

مدیر عامل تاصیکو در ادامه به نقش این کمیته در پشبرد اهداف شرکتها اشاره کرد و گفت:هر یک از شرکت ها برای رسیدن به اهداف سالانه خود باید در جهت ارائه طرح های نوین برنامه ریزی کنند تا با طرح و اخذ مصوبه، عملیات اجرایی این طرح ها را به سرعت انجام دهند تا بتوانند به بازدهی خوب از محصولات و تولیدات خود برسند.

سلیمانی در ادامه از برگزاری رویداد علمی در سال جاری خبر داد و گفت:این رویداد در زمینه معادن کشور با حضور سفیران نوآور شرکتهای تابعه و کارشناسان معادن با توجه به وضعیت کشور در مورد کاهش مبتلایان به کرونا ویروس، در طی سال جاری با هدف شناسایی معادن جدید و استفاده از ذخایر معدنی در جهت تولید محصولات ایرانی برگزار خواهد شد.

وی خواهان بومی سازی قطعات و تجهیزات در شرکت ها شد و افزود:مدیران عامل با همکاری مهندسین شرکت ها در جهت بومی سازی تجهیزات و قطعات کارخانجات برنامه ریزی و اقدام کنند تا در این زمینه شاهد خودکفایی کارخانجات در تامین تجهیزات خود باشیم.

در این جلسه شرکت های تابعه گزارشی از طرح های مصوب خود در زمینه نوآوری و فن آوری اطلاعات ارائه دادند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: