پیام مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران به مناسبت روز کارگر

کارگران فرماندهان جبهه نبرد با تروریسم اقتصادی هستند

کارگران فرماندهان جبهه نبرد با تروریسم اقتصادی هستند
کدخبر : 541875

به گزارش شما و اقتصاد: مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران، در پیامی به مناسبت روز کارگر، کارگران را فرماندهان جبهه نبرد با تروریسم اقتصادی خواند.

به گزارش شما و اقتصاد: مهندس علیرضا رشیدی، در پیام خود روز کارگر و هفته کار امسال را متفاوت ترین روز در دهه های اخیر دانست، دراین پیام آمده است:

یازدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را که مصادف است با ماه مبارک رمضان به همه کارگران گرامی و ارجمند کشورمان، به ویژه تلاشگران عرصه معدن وفولاد، که  شریف ترین و مولدترین بخش جامعه هستند تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

 امسال روز کارگر و هفته کار متفاوت ترین روز در دهه های اخیر است، چرا که مصادف شده باشیوع بیماری منحوس کرونا و فشار مضاعف تحریم های حداکثری دشمنان ظالم که درسال گذشته و امسال به نهایت خود رسیده است.

در این شرایط که استکبار جهانی تأمین نیازهای کشور و مایحتاج مردم و خصوصا اشتغال را نشانه گرفته است، ایستادگی و مقاومت قهرمانانه کارگران و صبوری آن ها را می توان از مهمترین عوامل ناکامی تحریم‌های دشمنان نامید.

به یک تعبیر می توان امروزکارگران را"فرماندهان جبهه نبرد با تروریسم اقتصادی" دانست که توانسته اند دراین جبهه نابرابر و ناجوانمردانه خوش بدرخشند.

ازطرف دیگر شیوع گسترده ویروس کرونا، امنیت جانی کارگران را به خطر انداخته، اما این قهرمانان با همه  مخاطرات و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی وحضور مداوم شان سنگر تولید را خالی نگذاشتند و با تلاش بی نظیری به تولید اقلام مورد نیاز زندگی روزمره مردم وصنعت کشورادامه دادند.

ازآنجاکه امنیت و آرامش در جامعه مستلزم سرمایه گذاری و تلاش و کوشش و رونق دهی به تولید است، مقام معظم رهبری، اولین سال قرن جدید را سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نامگذاری کردند و این خود وظایف همه دست اندرکاران عرصه تولید وصاحبان صنایع را برای تحقق این نامگذاری دوصد چندان کرده است. 

اینجانب بر خود لازم می دانم از کارگران متعهد و پرتلاش کشور به خصوص کارگران مومن و متعهد صنایع معدنی و فولادی تقدیر و تشکر نمایم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام کارگر، توفیق روز افزون، سلامتی و سعادت همه عزیزان را از خداوند منّان مسئلت می نمایم.

 

 

 

 

روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: