در سفر معاون وزیر و رئیس ایدرو به استان مازندران:

بررسی مسائل و مشکلات واحد های نساجی استان / افتتاح خط تولید فیلتر سایپا خزر

بررسی مسائل و مشکلات واحد های نساجی استان / افتتاح خط تولید فیلتر سایپا خزر
کدخبر : 541883

به گزارش شما و اقتصاد: معاون وزیر و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در سفر به استان مازندران ضمن بررسی مسائل و مشکلات واحد های نساجی استان، خط تولید انواع فیلترهای خودرو را در شرکت سایپا خزر افتتاح کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: این خط تولید در فاز نخست فیلترهای هوا و سوخت خودرو را تولید می‌کند و تولید فیلتر هوای کابین و روغن را نیز در فازهای توسعه در دستور کار خود دارد . این خط تولید در فضایی بالغ بر ۶۸۰۰ متر ایجاد شده و ظرفیت ساخت سالانه ۳ میلیون فیلتر را دارد.

با بهره‌برداری از این طرح در شرکت سایپا خزر در قائمشهر برای ۱۲۰ نفر شغل مستقیم ایجاد شده است.

در مراسم افتتاح خط تولید فیلتر هوای خودرو ، مدیرعامل و مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی ، رئیس سازمان صمت استان و مقامات محلی حضور داشتند.

محسن صالحی‌نیا همچنین در ادامه برنامه خود از واحدهای نساجی قائم‌شهر و مازندران بازدید کرد.

رئیس ایدرو در نشست بررسی مسائل و مشکلات این واحدها تاکید کرد : سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای ارتقای کمی و کیفی این واحدها آماده حمایت و پشتیبانی های تخصصی است.

بر پایه مصوبات این نشست مقرر شد ساز و کارهای کارشناسی نحوه تسریع و عملیاتی سازی این حمایت‌ها در برنامه زمانی مشخص ، با تعامل طرفین نهایی و تدوین شود .

همچنین حسب اعلام جواد سلیمانی مدیرعامل گروه سایپا مقرر شد این خودوساز نسبت به اجرای طرح های توسعه کمی و کیفی محصولات در سایپا خزر با نظارت ایدرو اقدام نماید.

بازدید از شهرک صنعتی بشل سوادکوه دیگر برنامه معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو در سفر یک روزه به استان مازندران بود.

ایدرو نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: