مدیرعامل صبا فولاد خلیج فارس:

ثبت ۷ رکورد جدید در فروردین ماه/تولید صبا فولاد خلیج فارس به ظرفیت اسمی رسید

ثبت 7 رکورد جدید در فروردین ماه/تولید صبا فولاد خلیج فارس به ظرفیت اسمی رسید
کدخبر : 541886

به گزارش شما و اقتصاد: با ثبت هفت رکورد در فروردین ماه 1400 و با انجام موفقیت‌آمیز آزمون PGT(تضمین عملکرد) در فروردین ماه در شرکت صبا فولاد خلیج فارس این شرکت به ظرفیت اسمی طراحی شده دست یافت و راه خود را برای دستیابی به ظرفیت اسمی سالانه تولید هموار کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: مهندس سعید بزرگی مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس  با اعلام خبر انجام موفقیت آمیز آزمون PGT و عرض تبریک به خانواده بزرگ صندوق بازنشستگی به عنوان سهامداران اصلی این شرکت، اظهار داشت: در ابتدا از اعضای محترم هیات مدیره ، مدیران، روسا، مشاوران، کارکنان و کارگران خدوم شرکت و پیمانکاران این مجموعه که با همت و همدلی خود این موفقیت بزرگ را به ثبت رسانیدند،  قدردانی و تشکر می کنم.

بزرگی افزود: با انجام موفقیت‌آمیز آزمون PGT(تضمین عملکرد) و تولید موفق در شرکت صبا فولاد خلیج فارس در فروردین ماه این شرکت به ظرفیت اسمی طراحی دست یافت و با ثبت یک فروردین طلایی، راه خود را برای دستیابی به ظرفیت اسمی سالانه تولید هموار کرد. 

مدیرعامل صبا شرکت صبا فولاد خلیج فارس  تاکید کرد: با همت والای کارکنان خدوم شرکت صبا فولاد  این موفقیت بزرگ به ثبت رسید و در کنار این ثبت رکورد بزرگ، ۶ رکورد دیگر نیز تحقق پیدا کرد.

بزرگی در معرفی ۷ رکورد ثبت شده در فروردین ماه ۱۴۰۰ در شرکت صبا فولاد خلیج فارس افزود: ثبت ۴ رکورد تولید روزانه، ثبت رکورد تولید PGT، ثبت رکورد تولید ماهیانه و در نهایت رکورد بارگیری محصول در کشتی صادراتی همه ی ۷ رکورد ثبت شده در فروردین ماه ۱۴۰۰ می باشد که یک اتفاق بزرگ در تاریخ صبا فولاد خلیج فارس است .

بزرگی ضمن ابراز خرسندی از انجام موفق آزمون PGT  با حفظ همه اصول اولیه یک تولید در کنار ملزومات قانونی و اداری و  همچنین حفظ توصیه ایمنی و محیط زیستی خاطر نشان کرد: در راستای کسب این موفقیت بزرگ لحظه ای کیفیت فدای کمیت نشده و محصول منحصر به فرد شرکت صبا فولاد که همان برکیت گرم می باشد با حفظ کیفیت  و با کمیت مدنظر PGT به تولید رسید.

وی در پایان از حمایت های مدیران وزارت کار و رفاه اجتماعی، مدیران صندوق بازنشستگی کشوری و مدیران هلدینگ صبا انرژی در راستای تحقق این مهم تقدیر و تشکر نمود.

روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: