مجتمع فولاد خراسان، تندیس نقره‌ای جایزه ملی مدیریت انرژی را کسب کرد

مجتمع فولاد خراسان، تندیس نقره‌ای جایزه ملی مدیریت انرژی را کسب کرد
کدخبر : 542462

به گزارش شما و اقتصاد: هم‌زمان با روز ملی بهره‌وری و در همایش ششمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی، از برگزیدگان با اهدای تندیس‌های نقره‌ای و برنزی تجلیل شد که طی آن مجتمع فولاد خراسان موفق به کسب تندیس نقره‌ای دو ستاره شد.

به گزارش شما و اقتصاد: شرکت‌های پتروشیمی زاگرس در حوزه تولید متانول و مجتمع گاز پارس‌جنوبی، پالایشگاه ششم در حوزه استفاده از گاز احیاء واحدهای تصفیه LPG به عنوان سوخت مصرفی در بویلرها در بازه امتیازی ۸۰۰ الی ۸۵۰ امتیازی موفق به کسب تندیس نقره‌ای سه‌ستاره ششمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی شدند.

مطابق گزارش سازمان مدیریت صنعتی، علاوه بر مجتمع فولاد خراسان، شرکت‌های نفت بهران، گروه صنعتی بارز و کشت و صنعت نیشکر دهخدا نیز در این جایزه در بازه امتیازی ۷۵۰ تا ۸۰۰ تندیس نقره‌ای دو ستاره دریافت کردند.

بر اساس این گزارش، شرکت‌های گاز استان خراسان جنوبی، گاز استان سمنان در دو حوزه، گاز استان کردستان و گاز استان کرمانشاه مجتمع گاز پارس جنوبی، پالایشگاه ششم در حوزه مدیریت تله‌های بخار، صنایع سیمان گیلان سبز (دیلمان)، شهرداری مشهد و دانشگاه علوم پزشکی همدان در بازه امتیازی ۵۵۰ تا ۶۰۰ تندیس برنزی تک ستاره جایزه ملی مدیریت انرژی را کسب کردند.

 

 

 

 

معدن ۲۴

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: