ارزش افزوده ۲ میلیون دلاری فولاد سفیددشت

ارزش افزوده ۲ میلیون دلاری فولاد سفیددشت
کدخبر : 542489

به گزارش شما و اقتصاد: شرکت فولادسفید دشت با استفاده از توان تولیدکنندگان و صنعتگران داخلی موفق به بومی سازی بخشی از تجهیزات و قطعات موردنیاز خود با ارزش بیش از ۲ میلیون دلار شد.

به گزارش شما و اقتصاد: شرکت فولادسفید دشت در راستای سیاست استفاده حداکثری از توان تولیدکنندگان و صنعتگران داخلی، موفق به بومی سازی بخشی از تجهیزات و قطعات موردنیاز خود با ارزش بیش از ۲ میلیون دلار شد.

مدیر عملیات و مسئول کمیته بومی سازی شرکت فولاد سفیددشت گفت: با تشکیل کمیته بومی سازی فولاد سفیددشت در سال ۱۳۹۷، شناسایی و سازماندهی قطعات و تجهیزات با قابلیت تأمین از داخل در دستور کار قرار گرفت که حاصل این فرایند، بومی سازی بیش از ۱۶۰ قطعه و تجهیز موردنیاز صنعت فولاد بوده است.

ایمان سلیمانی افزود: بومی سازی قطعات و تجهیزات برای شرکت فولاد سفیددشت از جنبه های مختلفی از جمله خودکفایی، توانمندسازی صنایع داخلی، کاهش هزینه های ارزی، قابلیت بهینه سازی و بازطراحی تجهیزات و قطعات، تسریع در فرایند خرید و سهولت دسترسی به خدمات پس از فروش، حائز اهمیت است.

وی از طراحی و ساخت الکتروموتور های MV، گلوب ولوها، دمپر های الکتریکی دمنده ها، عملگر والوها، گیربکس های واحد کلاریفایر، کلاسیفایر و سیستم حمل مواد، روتور دمنده های سنگین، بدنه فن Stack، پمپ های دور بالا، تیغه های فن بر ج های خنک کن و نمونه گیر اتوماتیک کوره به عنوان مهم ترین تجهیزات و قطعات بومی سازی شده این شرکت در سال ۱۳۹۹ یاد کرد.

سلیماین گفت: با تدوین سند بومی سازی و توسعه همکاری واحد های عملیات و بازرگانی در جهت سیاست گذاری تأمین قطعات واحد فولادسازی، بتوان برای پیشبرد هر چه بهتر برنامه تأمین تجهیزات و قطعات موردنیاز این واحد از تأمین کنندگان داخلی بهره مند شد

روابط عمومی فولاد سفید دشت

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: