سرمایه گذاری ۱۳ میلیاردی ایمیدرو در سفیددشت

سرمایه گذاری ۱۳ میلیاردی ایمیدرو در سفیددشت
کدخبر : 542546

به گزارش شما و اقتصاد: استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به فراهم شدن زمینه سرمایه‌گذاری در این استان گفت: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) سالانه ۱۳ هزار میلیارد ریال در منطقه صنعتی سفیددشت شهرستان بروجن سرمایه‌گذاری می‌کند

به گزارش شما و اقتصاد: اقبال عباسی روز سه‌شنبه در گفت و گویی تاکید کرد: در نشست با وجیه‌الله جعفری رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) که به همراه رییس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط انحام شد، با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد این سازمان برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری جدید در شهرستان بروجن اقدام کند.

وی افزود: همچنین سود فروش تولیدات شرکت فولاد سفیددشت امسال برای تجهیز و آغاز طرح‌های سرمایه‌گذاری صرف شود.

عباسی تصریح کرد: تعدادی از سرمایه‌گذاران برای خرید سهام ایمیدرو و اجرای طرح گندله ‌سازی آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.

وی یادآور شد: بر اساس پیگیری‌های انجام شده، قرار شد تا اجرای طرح تولید بیلت و نورد سرد در جوار تولید آهن اسفنجی سفیددشت در دستور کار قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مدیرعامل ایمیدرو شرط تامین مواد اولیه را به‌ عنوان اولویت اصلی صدور جواز تاسیس در سرمایه‌گذاری‌ها دانسته است.

وی گفت: مسوولان چهارمحال و بختیاری از تکمیل زنجیره تولید در فولاد سفیددشت به‌ عنوان یکی از الزام‌های سرمایه‌گذاری حمایت می‌کنند و مقرر شد کارشناسان ایمیدرو تا ۲ هفته آینده میزان سرمایه‌گذاری در طرح‌های مورد نظر را برآورد و نتیجه را به استانداری چهارمحال و بختیاری اعلام کنند.

 در نخستین ماه سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها تولید ماهیانه آهن اسفنجی در واحد احیاء مستقیم این شرکت با رقم ۸۰ هزار و۲۱۱ تن و با ارتقای چهار هزار تنی در مقایسه با آخرین رکورد ماهیانه که در آذر ماه ۱۳۹۹ به ثبت رسیده بود،ثبت شد.

هدف عبور رکورد تولید از رقم ۸۰ هزار تن در تولید آهن اسفنجی، برای نخستین بار از آغاز راه‌اندازی واحد احیاء مستقیم در فروردین ماه سال جاری به وقوع پیوست.



روابط عمومی ایمیدرو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: