در حاشیه بیست و چهارمین همایش بین‌المللی اقتصادی سن‌پترزبورگ صورت می‌گیرد؛

دیدار معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران با وزیر تجارت اتحادیه اوراسیا

دیدار معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران با وزیر تجارت اتحادیه اوراسیا
کدخبر : 542793

به گزارش شما و اقتصاد: معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت که برای شرکت در بیست و چهارمین همایش بین‌المللی اقتصادی سن پترزبورگ در فدراسیون روسیه به سر می‌برد، ضمن ایراد سخنرانی در این همایش با آندری اسلپنوف، وزیر تجارت اتحادیه اوراسیا دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

به گزارش شما و اقتصاد:معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت که برای شرکت در بیست و چهارمین همایش بین‌المللی اقتصادی سن پترزبورگ در فدراسیون روسیه به سر می‌برد، ضمن ایراد سخنرانی در این همایش با آندری اسلپنوف، وزیر تجارت اتحادیه اوراسیا دیدار و گفت و گو خواهد کرد.  

 حمید زادبوم پس از سخنرانی خود در پنل«همکاری‌های بین منطقه‌ای در اوراسیا در شرایط پساکرونا» با حضور وزیر بازرگانی اوراسیا شرکت میکند.

میرهادی سیدی، مشاور امور بین‌الملل و توافق‌نامه‌های تجاری سازمان توسعه تجارت ایران که به عنوان سر تیم مذاکراتی ایران در این سفر حضور دارد و طی دو روز آینده با سرتیم مذاکراتی اتحادیه اقتصادی اوراسیا دیدار و گفت و گو خواهد کرد، اظهار داشت: این همایش بزرگ‌ترین رویداد اقتصادی و سیاسی روسیه در سال‌های اخیر بوده که هر ساله توجه بسیاری از سیاستمداران، بازرگانان و روسای شرکت‌‎های بزرگ بین‌المللی و رسانه‌های بزرگ را به خود جلب می‌کند.

وی افزود: هر ساله علاوه بر رئیس جمهور روسیه، اکثر معاونان نخست وزیر روسیه، تمامی وزرای اقتصادی دولت، اکثر استانداران و روسای سازمان‌های دولتی و شرکت‌های بزرگ روسی اعم از دولتی و خصوصی در این همایش شرکت کرده و با مقامات و تجار سایر کشورها دیدار و تبادل نظر کرده و در پنل‌ها و میزگردهای برگزار شده به سخنرانی می‌پردازند.  

همچنین، در خلال این سفر، هیات ایرانی طی ملاقات با وزیر انرژی روسیه و دبیرکل اتحادیه اقتصادی اوراسیا، آخرین وضعیت همکاری‌های اقتصادی دوجانبه درچارچوب کمیسیون دائمی همکاری های تجاری و بازرگانی دو کشور را مورد بررسی قرار میدهند.

در ادامه این سفر، هیات ایرانی با مدیرعامل شرکت «روس هیدرو» دیدار و گفتگو کرده و از چند شرکت روسی بازدید خواهند کرد.

خاطرنشان می‌سازد، هیات ایرانی کمیسیون دائمی همکاری‌های تجاری و بازرگانی ایران و روسیه در راس هیاتی بلندمرتبه با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو، حمید زادبوم، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران و کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه برای حضور در بیست و چهارمین همایش بین‌المللی اقتصادی سن پترزبورگ در روسیه به سر می‌برند.

گفتنی است، بیست و چهارمین همایش اقتصادی بین‌المللی سن پترزبورگ با موضوع اصلی «تأثیر همه گیری ویروس کرونا در اقتصاد جهان» از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ خرداد۱۴۰۰ برابر با ۲ الی ۵ ژوئن در مرکز اکسپوفروم شهر سن پترزبورگ برگزار می‌شود.

روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: