مدیر پروژه فرآوری و خردایش شرکت گهرزمین:

خط ۳ کنسانتره در نیمه اول سال جاری به بهره برداری می رسد

خط ۳ کنسانتره در نیمه اول سال جاری به بهره برداری می رسد
کدخبر : 542943

به گزارش شما و اقتصاد: میزان تولید کنسانتره با بهره برداری از خط ۳ گهرزمین، ۵۰٪ افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش شما و اقتصاد:  مهندس محمد گلبن، مدیر پروژه فرآوری و خردایش گهرزمین با اشاره به بهره برداری از خط ۳ کنسانتره گفت: با توجه به طرح جامع شرکت مبنی بر تولید سالانه ۱۰ میلیون تن کنسانتره و به منظور فرآوری مواد معدنی در راستای جلوگیری از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده و اشتغال پایدار در منطقه، علاوه بر کارخانه خردایش و دانه بندی با ظرفیت ۱۵ میلیون تن در سال، بایستی ۵ خط ۲ میلیون تنی احداث گردد که به لطف خداوند متعال، کارخانه سنگ شکنی در سال ۹۶ و دو خط کنسانتره در سال های ۹۴ و ۹۵ به طور کامل وارد چرخه تولید گردیده است.

◀️ وی در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر پیشرفت  پروژه  خط ۳ کنسانتره این شرکت ۹۲٪ است و Free Run اکثر تجهیزات نیز انجام شده و تا حدودی تست های بدون بار تجهیزات نیز در دستور کار قرار گرفته است. همچنین در این راستا در هفته گذشته تست بدون بار تجهیز اصلی (آسیای گلوله ای) انجام شده است. امیدواریم با تلاش شبانه روزی بتوانیم این پروژه را در سریع ترین زمان ممکن به مرحله تولید برسانیم. درواقع با تکمیل این پروژه، میزان تولید کنسانتره گهرزمین ۵۰٪ نسبت به شرایط قبل افزایش پیدا خواهد کرد. 

◀️ گلبن با اشاره به دیگر اقدامات این حوزه افزود: علاوه بر پروژه احداث خط ۳ می توان از احداث فیدرهای اختلاط کنسانتره در راستای بهبود و افزایش عدد سطح ویژه محصول تولید خطوط کنسانتره (عدد بلین) نام برد که در حال حاضر برای خط ۱ و ۲ کنسانتره تکمیل شده است. پروژه فیدر اختلاط کنسانتره خط ۳ نیز در حال انجام است که بخش مهندسی آن نهایی سازی شده و فعالیت های اجرای آن آغاز گردیده است. امیدواریم بتوانیم همزمان با بهره برداری از خط ۳ این بخش نیز تکمیل گردد تا خوراک مناسب کارخانه گندله سازی مهیا شود. 

◀️ وی همچنین گفت: در دوران احداث پروژه خط ۳ میزان اشتغال مستقیم به طور متوسط ۳۰۰ نفر و غیر مستقیم تقریباً ۱۰۰۰ نفر می باشد که در زمان بهره برداری از این خط میزان اشتغال مستقیم ۱۶۵ نفر و غیر مستقیم ۵۰۰ نفر خواهد بود. 

مدیر پروژه فرآوری و خردایش گهرزمین در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس شرایط فعلی پروژه و پیشرفت مناسب آن و شروع فعالیت های پیش راه اندازی و راه اندازی سرد، در نیمه اول سال جاری به تولید کنسانتره خواهیم رسید.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: