به همت شرکت سنگ آهن گهرزمین؛

همایش حماسه حضور فعالان صنعت و معدن برگزار شد

همایش حماسه حضور فعالان صنعت و معدن برگزار شد
کدخبر : 543062

به مناسبت ایام انتخابات و به همت شرکت سنگ آهن گهرزمین همایش حماسه حضور فعالان صنعت و معدن با هدف بررسی راهکارهای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد:  حجت الاسلام و المسلمین حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سیرجان ضمن اظهار امیدواری به حضور پرشور مردم در انتخابات عنوان کرد: دشمنان خارجی تبلیغات مسمومی به راه انداخته‌اند و در صدد توطئه و تحریم بیشتر علیه ملت و انقلاب اند.

وی با اشاره به مشکلات مردم افزود: در طول ۴۰ سال بعد از انقلاب هرجا مردم حضور خوب و پررنگی داشته اند از مشکلات عبور نموده و دشمنان عقب نشینی کرده اند.

سهراب بهاءالدینی فرماندار ویژه شهرستان سیرجان ضمن تشکر از شرکت گهرزمین برای برگزاری این مراسم و تاکید بر مشارکت فعال در انتخابات افزود: گهرزمین در بحث مسئولیت های اجتماعی در استان حرف اول را می زند و این شرکت کارهای بزرگی را در جنوب استان و شهرستان سیرجان انجام داده است.

محمدرضا خضری پور عضو هیئت مدیره و معاون اداری و پشتیبانی شرکت گهرزمین؛ با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات هستند، عنوان کرد: رهبر انقلاب راه را به ما نشان دادند و راه ما این است در انتخابات حضور داشته باشیم.

خضری پور در ادامه به بحث تشویق مردم به شرکت در انتخابات اشاره کرد و گفت: ما کارکنان گهرزمین در راستای منویات رهبری و خون شهدا در انتخابات شرکت خواهیم کرد و برای حفظ امنیت کشور این مهم را به بهترین وجه باید به انجام برسانیم. 

در ادامه این همایش سید شجاع الدین گلسرخی مدیر مجتمع گهرزمین انتخابات را امری مهم خواند و خاطرنشان کرد: مدیران و پیمانکاران به کارکنان غیربومی شاغل در گهرزمین که شناسنامه هایشان را همراه ندارد اجازه مرخصی دهند تا شناسنامه هایشان را برای انتخابات بیاورند و زمینه مشارکت فعال را فراهم نمایند.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: