زادبوم در مراسم تقدیر از فعالیت‌های پژوهشی همکاران سازمان توسعه تجارت ایران :

تاکید بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ پژوهش و تحقیق

تاکید بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ پژوهش و تحقیق
کدخبر : 543226

به گزارش شما و اقتصاد: معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به اهمیت پژوهش و ضرورت نهادینه کردن فرهنگ پژوهش و تحقیق گفت: الگوسازی و فرهنگ‌سازی در این زمینه در سازمان توسعه‌ای مانند سازمان توسعه تجارت به عنوان مغز متفکر تجارت خارجی بسیار با اهمیت است.

به گزارش شما و اقتصاد:   حمید زادبوم در مراسم قدردانی از فعالیت‌های پژوهشی صورت گرفته از سوی کارکنان در این سازمان با تاکید بر اهمیت افزایش دانش کارکنان گفت: ضروری است در آینده رایزنان بازرگانی نیز تجربیات خود را در قالب کار تحقیقی پژوهشی از محل ماموریت به جامعه تجاری کشور منتقل کند.

وی با اشاره به اراده موجود در این زمینه و کارهای ارزنده‌ای که شکل گرفته، بر ضرورت ارائه محتوای تولیدشده در سازمان توسعه تجارت ایران تاکید کرد و گفت: محتواهای تولیدشده می‌تواند راهگشای بسیار موثری برای حوزه تجارت خارجی کشور باشد.

گفتنی است در راستای ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش و به منظور قدردانی از زحمات کارکنانی که به فعالیت‌های پژوهشی پرداخته‌اند و همچنین ترغیب و تشویق سایر کارکنان برای ورود به این حوزه، طی جلسه‌ای از فعالیت‌‎های پژوهشی تعدادی از همکاران با اهداء لوح تقدیر شد.

مهرداد سیادت‌نسبت نویسنده کتاب «راهنمای ورود به بازار آفریقای جنوبی» و مترجم کتاب «راهنمای دیپلماسی تجاری»، محسن رضایی‌پور، نویسنده کتاب‌های «صادرات و سرمایه‌گذاری در ویتنام» و «صادرات و سرمایه‌گذاری در اتحادیه آسه آن»، مهدی نجات‌نیا نویسنده کتاب «سایه روشن‌های بازار عراق»، میثم مهرمتین نویسنده کتاب «اصلاحات در چین»، میرابوطالب بدری مترجم کتاب «راهنمای کنسرسیوم‌های صادراتی» از جمله همکاران سازمان توسعه تجارت ایران بودند که در این جلسه مورد تقدیر قرار گرفتند.

روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: