تندیس زرین رضایتمندی مشتری به شرکت سیمان هرمزگان رسید

تندیس زرین رضایتمندی مشتری به شرکت سیمان هرمزگان رسید
کدخبر : 543244

در چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش تولید برگزار شد،‌ شرکت سیمان هرمزگان موفق به دریافت تندیس زرین شد.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سیمان هرمزگان، در چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید که از طرف معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روز ۲۵خرداد ماه در سالن همایش‌های بین المللی رایزن تهران برگزار شد، شرکت سیمان هرمزگان تندیس زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.

 

WhatsApp-Image-2021-06-16-at-08.12.10-1310x736

این تندیس طبق ارزیابی صورت گرفته در رابطه با فعالیتهای انجام شده در حوزه مدیریتی و رهبری بازار و مشتری مداری، برآورده کردن مناسب یا فراتر از انتظارات مشتری، میزان رضایت مشتریان و ارزیابی آن، فعالیت های بهبود مربوط به رسیدگی به شکایات مشتری و … به شرکت سیمان هرمزگان اهدا شد.

در این اجلاس که با حضور غفاری، معاون برنامه ریزی و توسعه وزارت راه و شهرسازی، جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور، رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت راه آهن، پهلوانی رئیس سازمان ملی بهره وری ایران، حجت الاسلام نیکویی رئیس سازمان گسترش اقتصاد مقاومتی، قوامی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی، توانگری نماینده مجلس و برخی دیگر از مسئولان برگزار شد، امیر سجده ای معاون بازرگانی و توسعه بازار شرکت سیمان هرمزگان تندیس زرین را دریافت نمود.

در این رویداد، شرکتهای تولیدی و صنعتی از قبیل ذوب آهن اصفهان، ایران خودرو، بانک صادرات، شرکت مخابرات ایران، مجتمع فولاد بناب، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و … نیز تندیس رضایتمندی مشتری را دریافت نمودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: