پرداخت بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ در ۲ ماهه اول ۱۴۰۰/ بهره مندی ۱۳۷ بنگاه‌ تولیدی از تسهیلات برنامه تولید و اشتغال

پرداخت بیش از 12 هزار میلیارد ریال تسهیلات تبصره 18 در 2 ماهه اول 1400/ بهره مندی 137 بنگاه‌ تولیدی از تسهیلات برنامه تولید و اشتغال
کدخبر : 543409

به گزارش شما و اقتصاد: در 2 ماهه اول امسال بیش از 12 هزار و 189 میلیارد ریال تسهیلات تبصره 18(برنامه تولید و اشتغال) به بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

به گزارش شما و اقتصاد: بر اساس آمار ارائه شده از سوی معاونت طرح و برنامه وزارت صمت(دفتر مدیریت داده، آمار و فناوری اطلاعات)، این میزان تسهیلات به ۱۳۷ بنگاه و واحد تولیدی در ۲ ماه اول سال ۱۴۰۰ پرداخت شده است.

بر این اساس در فروردین و اردیبهشت امسال در مجموع ۱۸۱ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات برنامه تولید و اشتغال(تبصره ۱۸) ثبت نام کرده بودند.

پراکندگی پرداخت این تسهیلات در ۳۱ استان کشور و مناطق آزاد بوده است. در این بازه زمانی همچنین ۱۱ فقره معرفی به بانک برای دریافت ۲ هزار و ۴۸۳ میلیارد ریال تسهیلات انجام شده است.

گفتنی است که از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان اردیبهشت امسال ۷ هزار و ۶۶۰ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات برنامه تولید و اشتغال(تبصره ۱۸) ثبت نام کرده بودند.

از این تعداد ۲ هزار و ۷۶۶ فقره معرفی به بانک برای دریافت بیش از ۲۰۶ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات انجام شده است.

همچنین از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان اردیبهشت امسال(۱۴۰۰) بیش از ۹۹ هزار و ۱۶۱ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸(برنامه تولید و اشتغال) به بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

این میزان تسهیلات به یک هزار و ۵۱۲ بنگاه و واحد تولیدی از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان اردیبهشت امسال(۱۴۰۰) پرداخت شده است.

شاتا نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: