ارتباط تامین کنندگان با فولاد خراسان، آسان شد:

ورود به باشگاه تامین کنندگان فولاد خراسان تنها با یک گوشی همراه

ورود به باشگاه تامین کنندگان فولاد خراسان تنها با یک گوشی همراه
کدخبر : 543413

به گزارش شما و اقتصاد: مجتمع فولاد خراسان در راستای «مسئولیت اجتماعی» خود برای حمایت از «ساخت داخل» و ایجاد شفافیت و امکان دسترسی و شرایط برابر برای تامین کنندگان داخلیِ قطعات، تجهیزات و مواد اولیه شرایط ثبت نام در فهرست تامین کنندگان را تسهیل کرده است.

به گزارش شما و اقتصاد: معاونت خرید شرکت با همکاری واحد  فناوری اطلاعات اخیرا بستری را فراهم آورده که از تامین کنندگان و سازندگان داخلی مواد اولیه و تجهیزات که قادر به تامین نیازهای بزرگترین قطب صنعت شرق کشور هستند، با ایجاد یک حساب کاربری با استفاده از یک گوشی تلفن همراه و یک خط اینترنت، به راحتی در فهرست تامین کنندگان این شرکت قرار بگیرند.

شاهین صالح محمدزاده، معاون خرید مجتمع فولاد خراسان، با بیان این که هر کس که قادر به تامین نیازهای شرکت – از یک پیچ و مهره ساده گرفته تا حیاتی ترین خدمات، تجهیزات و مواد اولیه- در داخل کشور باشد، می تواند با استفاده از نشانی :

SRM.Khorasansteel.ir

وارد محیط ثبت نام شود و حساب کاربری مخصوص خود را به راحتی ایجاد کند، افزود: سهولت دسترسی، حذف لزوم وارد کردن اطلاعات غیرضروری و ایجاد محیطی «کاربرپسند» از اقداماتی است که با هدف تسهیل، شفافیت، برابری و بی طرفی نسبت به تامین کنندگان داخلی صورت گرفته و در واقع  «پشتیبانی و مانع زدایی» از مسیر همکاری سازندگان و تامین کنندگان ایرانی در این حوزه محقق شده است.

وی افزود: با حذف لزوم ورود اطلاعات غیر ضروری و نیز کوچک ترین موانع برای ثبت نام در این سامانه، شرایطی را فراهم کرده ایم که افراد و مجموعه های توانمند از هر نقطه از کشور بتوانند با استفاده از مرورگرهای رایج در محیط رایانه یا تلفن همراه به راحتی ثبت نام کرده و در اعتبارسنجی، دریافت فهرست استعلام ها و مناقصات با خوداظهاری شرکت کنند.

این اقدام علاوه بر مزایایی که برای تامین کنندگان دارد، صرفه و صلاح شرکت را از طریق دسترسی به جمع کثیری از پتانسیل ها و توانمندی های داخلی فراهم می کند. 

مدیر فناوری اطلاعات مجتمع فولاد خراسان هم با بیان این که در پاسخ به مشکلات و نظرات تامین کنندگان نسبت به سامانه قدیم و جهت سهولت کاربری، «سامانه مدیریت ارتباط با تامین کنندگان فولاد خراسان» در محیطی «جدید و کاربرپسند» طراحی، پیاده سازی و استقرار یافته است، 

_    جلوگیری از سردرگمی تامین کنندگان در کاربری سامانه

_    سهولت دسترسی به اطلاعات استعلام و مناقصات

_    سهولت پاسخ به استعلامها و ثبت قیمت

_    مشاهده سوابق استعلام ها و سفارشات یک تامین کننده

_    پیگیری وضعیت ورود و رسید کالاهای ارسالی 

را از مهم ترین مزایای این سامانه برشمرد.



روابط عمومی فولاد خراسان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: