مدیر کارخانه گندله سازی گهرزمین:

نرخ تولید کارخانه گندله سازی از ابتدای سال ۳۴ درصد بیش از برنامه پیشنهادی بوده است

نرخ تولید کارخانه گندله سازی از ابتدای سال ۳۴ درصد بیش از برنامه پیشنهادی بوده است
کدخبر : 543461

به گزارش شما و اقتصاد: گروه بهره برداری گندله سازی گهرزمین، ظرفیت سنجی تجهیزات را با هدف رسیدن به تولید ۶ میلیون تن در سال در دست بررسی قرار داده است

به گزارش شما و اقتصاد:  مهندس مقداد کردستانی مدیر کارخانه گندله سازی شرکت گهرزمین گفت: ماموریت گروه بهره برداری از کارخانه گندله سازی شرکت سنگ آهن گهرزمین رسما از تاریخ هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری پس از اتمام تستPGT به این واحد محول گردید. گروه بهره برداری متشکل از ۳۲۰ نفر شامل دستگاه نظارت کارفرما و پیمانکار بهره بردار می باشد که با توان و تخصص بالا در شرایط کنونی تحریم و با تکیه بر شعار مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۰؛ تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها، تولید حداکثری با حفظ اصل صیانت از تجهیزات را در دستورکار خود قرار داده است و استخراج دستورالعمل‌های بهره برداری، نگهداری و پایش تجهیزات توسط گروه بهره برداری واحد گندله سازی در راستای تولید با کیفیت انجام و عملیاتی گردیده است. 

 وی در ادامه افزود: با توجه به محدودیت کنونی در تولید کنسانتره شرکت و پیش بینی راه اندازی خط ۳ کنسانتره در  تابستان امسال، برنامه ریزی تولید گندله نیز به دو بخش قبل و بعد از راه اندازی خط ۳ کنسانتره ارائه گردیده است. برنامه تولید گندله سازی در نیمه اول سال میانگین ۸۰۰۰ تن در روز و در نیمه دوم سال با آغاز بهره برداری از خط ۳ کنسانتره ۱۴۰۰۰ تن در روز پیش بینی شده است. همچنین با لطف و یاری حق و در کنار حمایت همیشگی همکاران گرامی، نرخ تولید کارخانه گندله سازی از ابتدای سال ۳۴ درصد بیش از برنامه پیشنهادی بوده است که قطعا حاصل زحمات تک تک پرسنل مجموعه بزرگ گهرزمین می باشد.

مهندس کردستانی با اشاره به برنامه تولید گندله گفت: چشم انداز گندله تولیدی در سال آینده رسیدن به تولید اسمی ۵ میلیون تن می باشد و گروه بهره برداری گندله سازی، ظرفیت سنجی تجهیزات را با هدف رسیدن به تولید ۶ میلیون تن در سال در دست بررسی قرار داده و اقدامات اولیه جهت تغییر طرح یا افزایش ظرفیت برخی تجهیزات در حال انجام است که امیدواریم با شرط تامین خوراک کنسانتره مطلوب و تامین انرژی آب، برق و گاز  بتوانیم این افتخار را برای شرکت سنگ آهن گهرزمین فراهم نمود.

 مدیر کارخانه گندله سازی گهرزمین در پایان به شرایط کیفی گندله تولیدی پرداخت و گفت: درحال حاضر نظر به شرایط کیفی کنسانتره ورودی، محصول تولیدی دارای شرایط مطلوب و قابل قبول کیفی می باشد و انشاالله با افزایش نرخ کمی و کیفی کنسانتره ورودی، محصولی با کیفیتی فراتر از شرایط کنونی تولید و موجبات افتخار خانواده بزرگ گهرزمین باشد. 

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: