معاون وزیر صمت و رئیس ایدرو خبر داد:

آغاز عملیات ۳۸۰۰ میلیاردی احداث واحد های بافندگی و چاپ بافت بلوچ

آغاز عملیات ۳۸۰۰ میلیاردی احداث واحد های بافندگی و چاپ  بافت بلوچ
کدخبر : 543463

به گزارش شما و اقتصاد: معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو از آغاز عملیات اجرایی خط جدید بافندگی و تکمیل خط چاپ و رنگرزی شرکت گسترش صنایع بافت بلوچ خبر داد .

به گزارش شما و اقتصاد: محسن صالحی نیا  با بیان اینکه پس از برگزاری مناقصه شناسایی و انتخاب پیمانکار ، تحویل محل اجرای پروژه صورت پذیرفته است ، گفت :  پیمانکار عملیات احداث و آماده سازی  محوطه واحد  بافندگی را آغاز کرده است.

 

به گفته صالحی نیا برآورد ساخت و آماده سازی سالن بافندگی حدود ۸۰۰ میلیارد ریال است.

صالحی نیا با اشاره به اینکه مذاکرات با تامین کنندگان معتبر و جهانی ماشین آلات بافندگی و خط چاپ با کیفیت بالا و مجهز به فناوری روز دنیا انجام شده است ، تصریح کرد : برآورد هزینه تامین ماشین آلات طرح معادل ده میلیون یورو است که در مجموع معادل ارزش ریالی روز سرمایه گذاری این طرح توسعه ای در منطقه محروم ایرانشهر حدود ۳۸۰۰ میلیارد ریال می باشد.

خط جدید بافندگی و تکمیل خط چاپ و رنگرزی شرکت گسترش صنایع بافت بلوچ ظرفیت تولید ۱۸ میلیون متر مربع انواع پارچه تترون و ملحفه ای در سال را دارد و قرار است طبق برنامه در مدت ۱۸ ماه ساخته شود .

میزان اشتغالی زایی این طرح حدود ۳۰۰ نفر است .

واحد ریسندگی شرکت بافت بلوچ با ظرفیت تولید ۱۵ تن انواع نخ در تیر ماه سال گذشته با دستور رئیس جمهور به بهره برداری رسیده بود.

 

 

 

 

 

ایدرو نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: