نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی:

عدم آگاهی برخی منتقدان از شرایط واگذاری شش هزار محدوده معدنی

عدم آگاهی برخی منتقدان از شرایط واگذاری شش هزار محدوده معدنی
کدخبر : 544367

به گزارش شما و اقتصاد: نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح آثار و پیامدهای مثبت اجرای طرح آزادسازی شش هزار معدن غیرفعال، عدم آگاهی برخی منتقدان این طرح را علت انتشار شایعات پیرامون آن ارزیابی کرد.

به گزارش شما و اقتصاد:  حجت الاسلام والمسلمین جواد نیک بین با اعلام این مطلب افزود: برخی منتقدان اجرای طرح آزادسازی شش هزار محدوده و معدن غیرفعال نسبت به شرایط واگذاری معادن آگاهی لازم را ندارند به طوری که تصور می کنند این معادن قرار است به صورت ترک تشریفات واگذار گردد، در حالیکه در بررسی های دقیق ما مشخص شد معادن صرفاً از طریق برگزاری مزایده شفاف و قانونی به افراد دارای صلاحیت واگذار می گردد.

وی اجرای این طرح را یک فرصت بزرگ در پیشرفت اقتصادی کشور عنوان کرد و افزود: هم دولت مستقر و هم دولت بعدی می بایست نسبت به تکمیل روند اجرای این طرح اهتمام به خرج داده و فرصت بهره مندی از ذخایر و ظرفیت های طبیعی و خدادادی کشور که بعضی از آن ها تا سال های سال بدون استفاده و محبوس مانده بودند را فراهم نمایند.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی با برشماری آثار و پیامدهای مثبت ناشی از اجرای این طرح خاطرنشان کرد: خلق ارزش افروده، تکمیل زنجیره های تولید معدنی و صنعتی و اشتغال زایی گسترده از دستاوردهای اجرای این طرح بزرگ است که می تواند تحول بزرگ معدنی کشور را به دنبال داشته باشد.

نیک بین در پایان با اشاره به کارنامه یک سال گذشته وزارت صمت، گفت: وزارت صمت طی یک سال گذشته کارنامه مطلوبی را از خود به جای گذاشته و با شناختی که از عملکرد وزیر صمت در مسئولیت های قبلی و فعلی داریم ایشان را مسئول موفقی می دانیم.

شاتا نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: