در راستای تلاش شستا برای ایجاد تولید و اشتغال پایدار صورت گرفت؛

تکمیل فاز یک پروژه دامداری ۳۰۰۰ راسی مولد دلفان

تکمیل فاز یک پروژه دامداری ۳۰۰۰ راسی مولد دلفان
کدخبر : 544393

فاز اول پروژه دامداری دلفان با هدف پرورش دام شیری با ظرفیت ۳۰۰۰ راسی مولد، در زمینی به مساحت ۵۴ هکتار واقع در شهرستان دلفان استان لرستان آماده بهره برداری و افتتاح است.

به گزارش شما واقتصاد  به نقل از روابط عمومی هلدینگ صنایع عمومی تامین، مجید بابلیان مدیرعامل شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان، با اشاره به اتمام عملیات اجرایی فاز نخست پروژه دامداری ۳۰۰۰ راسی دلفان گفت:

هلدینگ صنایع عمومی تامین در راستای کاهش محرومیت، توسعه عدالت محوری و ایجاد تولید و اشتغال پایدار در مناطق کم برخوردار اقدام به احداث چندین پروژه دامداری در نقاط کم برخوردار سراسر کشور نموده است.

مدیرعامل گلدشت با بیان اینکه احداث این طرح نقش بزرگی در رونق اقتصاد و اشتغال شهرستان دارد، اضافه کرد:

این طرح به عنوان یکی از پروژه های مهم با صرفه اقتصادی و دارای زیرمجموعه ها و صنایع تکمیلی و فرآورده های لبنی محسوب می شود که در دو فاز افتتاح می‌شود و بطور مستقیم برای ۱۳۰ نفر اشتغال برای بومیان منطقه ایجاد می‌کند.

بابلیان ادامه داد: این دامداری با سرمایه‌گذاری ۲۷۰ میلیارد تومانی احداث شذده است و ظرفیت تولید سالانه ۳۲۰۰۰ تن شیرخام و ۱۵۰۰ راس گاو نر را دارد تولید می‌کند و سالانه قابلیت تولید هزار تن گوشت قرمز را دارد.

گفتنی است؛ در عملیات اجرایی طرح، ۶۰ درصد محوطه سازی، ۱۰۰ درصد دیوارکشی و تعداد ۹ دستگاه انواع سوله بهره‌برداری گردیده است و با انتقال ۶۰۰ رأس دام، فاز یک پروژه آماده بهره‌برداری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: