مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان

میراث گهرزمین در منوجان ماندگار است

میراث گهرزمین در منوجان ماندگار است
کدخبر : 544751

به گزارش شما و اقتصاد: با حمایت گهرزمین دانش آموزان مناطق جنوب استان رتبه های برتر کنکور را بدست آوردند.

به گزارش شما و اقتصاد:  مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان صبح امروز در نشستی در محل اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از سال های ۹۵_۹۶ که گهرزمین به بحث معین اقتصادی منوجان ورود کرد گام های بزرگی برداشته شده است.

احمد اسکندری نسب ضمن اشاره به عدم توازن و کمبود امکانات آموزشی در نقاط مختلف استان خاطرنشان کرد: چالش کیفیت آموزشی از مهمترین مسائل مناطق جنوب استان بود که با حمایت گهرزمین و تامین هزینه کلاس های کنکور برای دانش آموزان و کسب رتبه های برتر به نتایج خوبی رسید.

وی با اشاره به اینکه گهرزمین هم اکنون هفت شهرستان جنوب استان و حدود ۳۸۰۰ دانش آموز را تحت پوشش این طرح دارد عنوان کرد: در طول ۴۰ سال گذشته یک قبولی پزشکی در این مناطق نداشتیم ولی پس از اجرای طرح حمایت گهرزمین از دانش آموزان کنکوری، سال گذشته دهها قبولی پزشکی در این مناطق و امسال ۵ قبولی فقط در منوجان در رشته پزشکی داشتیم که نزدیک ۷۲ نفر رتبه زیر هزار بدست آمده است.

او در بخش دیگری از سخنانش گفت: خیلی از مدیران شرکتهای معدنی، هیچ توجه و کمکی به ما نکردند و تنها کسی که به داد ما رسید مدیریت گهرزمین بود که واقعا ما را درک کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: جنوب استان همه خانواده ها، گهرزمین را می شناسند و نام این شرکت بر سر زبان همه مردم است.

وی در پایان، ضمن تاکید دوباره بر اینکه کار بزرگی توسط گهرزمین صورت گرفته؛ از نگاه بسیار خوب و حسن اعتماد مدیریت گهرزمین به آموزش و پرورش تشکر کرد و پیشنهاد داد بحث آموزش خانواده ها و معلمان مناطق محروم هم در دستور کار قرار گیرد.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: