در ادامه طرح‌های اعطای تسهیلات اشتغالزایی گل‌گهر؛

افزایش تسهیلات اشتغالزایی توسط گل‌گهر در تفاهم با بنیاد برکت

افزایش تسهیلات اشتغالزایی توسط گل‌گهر در تفاهم با بنیاد برکت
کدخبر : 544856

به گزارش شما و اقتصاد: شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به منظور اعطای تسهیلات اشتغالزایی برای حمایت از راه اندازی کسب و کارهای خرد و خانگی در شهرستان‌های سیرجان و بردسیر، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شما و اقتصاد: مدیرعامل شرکت گل گهر در این باره گفت: گل گهر در عمل به مسئولیت های اجتماعی و در خدمت به مردم شریف شهرستان های سیرجان و بردسیر به عنوان معین اقتصادی این دو شهرستان، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در قالب ۲هزار فقره تسهیلات با شبکه اجتماعی رسالت را اخیرا آغاز کرد و اکنون در اقدامی دیگر در قالب تفاهم نامه همکاری با بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، با تأمین اعتباری معادل ۱۲۰۰ میلیارد ریال، پرداخت۲۵۰۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی در این دو شهرستان را در دستور کار دارد.

مهندس ایمان عتیقی هدف اصلی این تفاهم را اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی با اولویت کسب و کارهای خرد و خانگی برشمرد و اظهار امیدواری کرد با پرداخت مجموع ۴۵۰۰ فقره تسهیلات از محل منابع گل گهر در بانک رسالت و تفاهم نامه بنیاد برکت شاهد رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت خانوارهای ساکن در مناطق کمتر توسعه یافته سیرجان و بردسیر باشیم.

مدیرعامل بنیاد برکت نیز با اشاره به فعالیت‌های بنیاد برکت در حوزه اشتغال‌زایی در استان کرمان گفت: ۵۰ مجری و تسهیل‌گر بنیاد که در زمینه شناسایی متقاضیان اشتغال و ایجاد فرصت‌های کسب و کار در مناطق روستایی و محروم استان کرمان فعال هستند، اجرای و عملیاتی کردن طرح‌های اشتغال‌زایی اجتماع‌محور پیش‌بینی شده در این تفاهم را نیز پیگیری خواهند کرد.

امیرحسین مدنی افزود: مدت تفاهم‌نامه اشتغال‌زایی در مناطق محروم و روستایی شهرهای سیرجان و بردسیر سه سال است و مشاغل مورد نظر نیز با توجه به پتانسیل‌ها و مزیت‌های نسبی هر منطقه ایجاد خواهند شد.

گفتنی است بر اساس این تفاهم نامه، ۲۵۰۰فقره تسهیلات اشتغالزایی تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال (به ازای هر شغل) با کارمزد ۴درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه در شهرستان های سیرجان و بردسیر از طریق صندوق کارآفرینی امید پرداخت می شود.

 روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گل گهر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: