تداوم طرح نگهداشت خدمات، ‌فضای سبز و‌زیباسازی شهر قشم

تداوم طرح نگهداشت خدمات، ‌فضای سبز و‌زیباسازی شهر قشم
کدخبر : 544966

به گزارش شما و اقتصاد: سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از تداوم طرح نگهداشت خدمات، ‌فضای سبز و‌زیباسازی و اجرایی شدن آن در شهرک های مسکونی شهر قشم خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد:  شاهد ملازم با اشاره به پیشرفت خوب طرح مذکور در سطح خیابان ها و معابر اصلی شهر گفت: نیروهای پرتلاش این مدیریت با تمام توان در حال کار هستند و امروز سه شنبه ۲۶ مردادماه، شهرک مسکونی گلستان هدف اجرای طرح نگهداشت قرار گرفته است.

 

IMG-20210818-WA0009

 

وی ادامه داد: تاکنون بخش بزرگی از فضای شهر قشم در طرح نگهداشت خدمات، ‌فضای سبز و‌زیباسازی شهری، شرکت داده شده که ضمن جلب رضایتمندی بسیار خوب شهروندان، چهره شهر را به حالت های استاندارد شهری نزدیک کرده است.

ملازم از برگزاری دوره های آموزشی آشنایی با فرهنگ ترافیک حین کار برای نیروهای خدماتی با همکاری پلیس راهور خبر داد و افزود: با توجه به این که بیشتر نیروهای خدماتی به وسیله موتورسیکلت به محل کار تردد می کنند، این دوره های آموزشی به صورت هفتگی با حضور رییس پلیس راهور شهرستان قشم برگزار می شود.

به گفته وی، کار در کنار آموزش های ضمن خدمت، در ایجاد انگیزه و ارتقا عزت نفس سرمایه های انسانی این مدیریت برای تدوام ارائه خدمات به جامعه شهری جزیره بسیار اثربخش است.

سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از اهدا کلاه کاسکت هایی به نیروهای این مدیریت خبرداد و عنوان داشت: پس از برگزاری کلاس های آموزشی آشنایی با فرهنگ ترافیک، به قید قرعه ۸ کلاه کاسکت با هدف تامین سلامت نیروهای خدمت رسان توسط رییس پلیس راهور شهرستان به این نیروها اهدا شد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: