امضا تفاهم نامه ساخت دومین مدرسه سیمان هرمزگان

امضا تفاهم نامه ساخت دومین مدرسه سیمان هرمزگان
کدخبر : 545118

تفاهم نامه ساخت دومین مدرسه توسط شرکت سیمان هرمزگان در شهرستان بندر خمیر به امضا رسید.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سیمان هرمزگان، ظهر روز سه‌شنبه ۲ شهریور و همزمان با آغاز هفته گرامی‌داشت دولت، با حضور دکتر سید فخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان، دکتر یگانه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرخمیر و دکتر مهدی باشتی مدیر عامل، مهندس زاید ملایی عضو هیئت مدیره و جمعی از معاونان شرکت سیمان هرمزگان، تفاهم نامه ساخت دومین مدرسه این شرکت در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی امضا شد.

 

DSC01563-1024x576

پیش از این جلسه و در حاشیه بازدید از نخستین مدرسه در حال ساخت شرکت سیمان هرمزگان، مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان اظهار داشت: بهره‌مندی از ظرفیت صنایع در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه مدرسه سازی کار خوب و بزرگی است که با پیگیری های دکتر همتی استاندار و دکتر مرادی نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی انجام می شود.

دکتر هاشمی ادامه داد: صنایع می‌توانند نقش مفید و موثری در مدرسه سازی داشته باشد و در سه سال گذشته مدارس مختلفی در سطح استان توسط ایشان ساخته شده است.

وی اظهار داشت: در همین راستا شرکت سیمان هرمزگان و در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، برای ساخت مدرسه شش کلاسه اعلام آمادگی کرد و با حمایت دکتر همتی و دکتر مرادی در بهمن سال گذشته، توسط دکتر مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید کلنگ زنی همزمان ۲ مدرسه در بندرخمیر آغاز شد که یکی از آنها مدرسه شش کلاسه شرکت سیمان هرمزگان بود.

مدیر کل نوسازی مدارس استان تصریح کرد: پروژه مدرسه شش کلاسه شرکت سیمان هرمزگان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد در مراحل پایانی بهره‌برداری قرار دارد.

DSC01508-1024x576

 

وی ادامه داد: شرکت سیمان هرمزگان این مدرسه را در مهر ۱۴۰۰ تحویل آموزش و پرورش شهرستان بندرخمیر خواهد داد و دانش آموزان منطقه لشتغان می‌توانند از یک‌ مدرسه ایمن و کاملا استاندارد استفاده کنند. از سوی دیگر این مدرسه می‌تواند نقش موثری در رشد و آبادانی منطقه داشته باشد.

دکتر هاشمی با اشاره به تامین سیمان و بتن‌ریزی مدرسه دیگری در بندرخمیر نیز با مشارکت شرکت سیمان هرمزگان خواهد بود، افزود: امروز نیز امضای تفاهم نامه ساخت دومین مدرسه با این شرکت انجام شد و امیدواریم در کوتاه ترین زمان ممکن این مدرسه به بهره برداری برسد.

 

DSC01560-1024x576

در پایان این جلسه دکتر هاشمی مدیر کل نوسازی مدارس استان از تلاشهای دکتر مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، دکتر باشتی مدیر عامل، مهندس ملایی عضو هیئت مدیره و دکتر سجده ای معاون بازرگانی و توسعه بازار شرکت سیمان هرمزگان قدردانی کرد و گفت: در سطح استان با وجود صنایع مختلف، میزان توجه مدیران آنها به مدرسه سازی متفاوت می باشد اما دکتر مهدی باشتی را در این عرصه، شخصی بی‌نظیر دیدم. شخصا خودش پیگیر این‌ مدرسه بود و تاکنون سابقه نداشته مدرسه‌ای  در این مدت زمان، پیشرفت اینچنینی داشته باشد که قطعا به دلیل پیگیری ها و تلاش دکتر باشتی بوده که خدا رو شکر نتیجه آن که پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی بود را نیز مشاهده کردیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: