در جریان بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی از کارخانه و معدن طلای هیرد مطرح شد:

پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی احداث کارخانه

پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی احداث کارخانه
کدخبر : 545298

به گزارش شما و اقتصاد: مجید پورعیسی؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی به همراه جرجانی؛ رئیس سازمان صمت استان و نماینده سازمان بازرسی استان از معدن و طرح فرآوری معدن طلای هیرد بازدید کردند.

به گزارش شما و اقتصاد:  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی در این بازدید گفت: همه همت استان این است که زیرساخت های لازم برای توسعه فعالیت های معدنی در این منطقه را فراهم کند تا با وجود ذخایر طلای استان ضمن محرومیت زدایی از منطقه، از نظر  اقتصادی جایگاهی در کشور برای استان ایجاد شود.

پور عیسی با تأکید بر اینکه همه مسئولان استان و کشور به این سرمایه گذاری ها اعتقاد دارند، بیان کرد:  اما باید به دنبال فراهم شدن هرچه سریع تر زیرساخت ها باشیم تا بازدهی و خروجی ناشی از معادن طلای استان زودتر عاید مردم و کشور شود.

وی عملکرد شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه این شرکت با وجود همه مشکلات در کوتاهترین زمان ممکن تجهیز کارگاه کرده و امیدواریم این سرمایه گذاری ها هرچه سریع تر به ثمر برسد.

علیرضا جلالیان، مدیر مجتمع معدنی خراسان جنوبی نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در خراسان جنوبی خواستار مساعدت استان در جهت رفع مشکلات زیرساختی معادن استان شد.

در ادامه این بازدید متولی؛ مدیر طرح فرآوری طلای هیرد گزارشی از روند اجرایی این پروژه ارائه کرد و گفت: عملیات اجرایی کارخانه فرآوری طلای هیرد با ظرفیت تولید سالانه ۲۰۰ کیلوگرم شمش طلا در خرداد ماه سال ۹۸ آغاز و تاکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: