چهار پروژه توسعه ای مجتمع فولاد اسفراین افتتاح شد

چهار پروژه توسعه ای مجتمع فولاد اسفراین افتتاح شد
کدخبر : 545359

به گزارش شما و اقتصاد: چهار پروژه توسعه ای با صرف ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار روز شنبه در مجتمع صنعتی اسفراین با حضور مسوولان شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش شما و اقتصاد: مدیر عامل مجتمع صنعتی فولاد اسفراین  در آیین بهر برداری این پروژه ها اظهار داشت: سالن خشن تراشی،  رونمایی از دستگاه القای سختی، دفتر برنامه و انبار محصول و صادرات و انجمن  نیکوکاری مجتمع صنعتی اسفراین از  پروژه هایی است که امروز بهره برداری شد.

علی ملک افزود: برای راه اندازی سالن خشن تراشی ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده و پیش بینی می شود که این سرمایه گذاری تا پایان سال از محل تولید محصولات به مجتمع صنعتی فولاد برگردد.

وی گفت: دستگاه القای سختی نیز با اعتبار ۹۰ میلیارد  برای رفع وابستگی انتقال محصولات مجتمع صنعتی برای تست به اصفهان  خریداری شده است که کاهش هزینه و زمان در تولید محصولات از مزایای راه اندازی  این دستگاه است.

مدیرعامل مجتنع صنعتی اسفراین  افزود: انجمن نیکوکاری مجتمع صنعتی نیز در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی در شهرستان در حوزه آموزش رایگان فنی حرفه ای، شناسایی و حمایت از دانش آموزان مستعد نیازمند و مددکاری اجتماعی و درمانی افراد نیازمند  در شهرستان  فعالیت می کند  که ۸۰ درصد اعتبار را مجتمع صنعتی اسفراین تامین می کند.

مجتمع صنعتی فولاد اسفراین از شرکت های زیر پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و بزرگترین تولید کننده قطعات و مقاطع فولاد آلیاژی در خاورمیانه است که امکان ساخت ۱۴۰ گونه فولاد آلیاژی را دارد و این مجتمع صنعتی به عنوان بزرگترین تولید کننده قطعات و مقاطع فورج و ریخته گری سنگین و فوق سنگین فولاد آلیاژی، با داشتن متخصصان توانمند و فناوری پیشرفته، توانایی رفع نیازهای راهبردی صنایع کشور در بخش های نفت و گاز، نیروگاهی، کشتی سازی و ماشین سازی، ریلی و صنایع معدن و فولاد را دارد.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد که به دلیل برخورداری از  ۲ مجتمع بزرگ و مهم صنعتی فولاد و لوله گستر، قطب صنایع بزرگ استان خراسان شمالی محسوب می‌شود.

دنیای معدن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: