ایجاد اشتغال پایدار با اجرای طرح توسعه فولاد «سفیددشت»

ایجاد اشتغال پایدار با اجرای طرح توسعه فولاد «سفیددشت»
کدخبر : 545626

به گزارش شما و اقتصاد: مدیرعامل شرکت فولاد «سفیددشت» گفت: اجرای طرح توسعه این شرکت موجب ایجاد اشتغال پایدار می شود.

به گزارش شما و اقتصاد: محمود ارباب زاده در جریان بازدید فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از شرکت فولاد سفیددشت اظهار کرد: گذر از افزایش تولید در شش ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته، تعهد به مسئولیت های اجتماعی شرکت، تکمیل زنجیره تولید فولاد در چهارمحال بختیاری و اجرای طرح های توسعه در شرکت به منظور ایجاد اشتغال پایدار از مهم ترین اهداف شرکت فولاد «سفیددشت» است.

وی ادامه داد: فعالیت های صورت گرفته در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا جهت حفظ و سلامتی و بهداشت کارکنان و مردم منطقه یکی از موفقیت های دیگر این شرکت است.

مدیرعامل شرکت فولاد «سفیددشت» امنیت و آرامش موجود در جامعه را مدیون خون شهدا عنوان کرد و ادامه داد: ما نیز در جبهه صنعت با تولید پایدار حافظ خون شهدا خواهیم بود.

«فولاد سفیددشت» در مسیر تحقق منویات رهبر انقلاب گام های بزرگی برداشته است

سردار منوچهر امان الهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری هم در بازدید از شرکت فولاد سفیددشت و دیدار با مدیرعامل این شرکت، اظهار کرد: علی رغم تمام مشکلات شرکت فولاد سفیددشت با تلاش و همت مدیران و کارکنان جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» گام های بزرگی برداشته شده است.

وی عنوان کرد: موفقیت های حاصل شده مرهون تلاش خستگی ناپذیر مدیران و کارکنان مجموعه و کار جهادی آن ها است.

گفتنی است، سردار «منوچهر امان الهی» فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در بازدید از شرکت فولاد «سفیددشت» در جریان آخرین وضعیت تولید و اجرای پروژه های این شرکت قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: