با پیگیری امور (HSEE) ایرالکو:

آغاز تزریق واکسن کووید ۱۹ پرسنل شرکت آلومینیوم ایران

آغاز تزریق واکسن کووید 19 پرسنل شرکت آلومینیوم ایران
کدخبر : 545627

به گزارش شما و اقتصاد: واکسیناسیون عمومی کووید ۱۹( کرونا) کارگران وکارکنان شرکت آلومینیوم ایران ( ایرالکو ) آغاز گردید.

به گزارش شما و اقتصاد:  با توجه به اهمیت واکسیناسیون عمومی اقشار مختلف مردم و به ویژه کارکنان مراکز بزرگ تولیدی و صنعتی در کنترل و مهار بیماری کرونا و حفظ سلامت ایشان و با پیگیری امور محترم ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی ایرالکو (HSEE) ، مرحله نخست تزریق واکسن کووید ۱۹، ویژه پرسنل گرانقدر شرکت آلومینیوم ایران در محل سالن ورزشی امام خمینی (ره) این شرکت در قالب پنج تیم از تاریخ ۲۴ شهریور به مدت پنج روز از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷ آغاز شد.

photo_2021-09-18_08-19-52

photo_2021-09-18_10-47-24

photo_2021-09-18_10-47-44
واکسیناسیون پرسنل محترم ایرالکو پس از نامه نگاری با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک در اواخر تیر ماه سال جاری و همکاری و هماهنگی مرکز بهداشت شهرستان اراک در تاریخ ۲۰ شهریور ماه مورد موافقت قرار گرفت که مرحله اجرایی آن نیز تا روز ۲۹ شهریور ادامه دارد.

ایرالکو از ابتدای شیوع این بیماری توانست دو مقوله سلامت و تولید را در کنار یکدیگر قرار دهد و علاوه بر اهتمام ویژه به تولید با صد در صد ظرفیت، توجه ویژه ای به سلامت کارکنان خود داشته باشد. اقدامات متنوع و فعالیت های گسترده بهداشتی همچون توزیع مستمر ماسک و مواد ضد عفونی کننده بین پرسنل، شستشو و ضد عفونی کردن اماکن عمومی و دفاتر و کارگاه های مختلف شرکت و وسایل نقلیه، تعطیلی سالن های ورزشی، توزیع غذا در واحدها و کارگاه های مختلف، اطلاع‌رسانی به کلیه کارکنان در خصوص اقدامات لازم جهت رعایت نکات بهداشت فردی و بهداشت عمومی، تعطیلی مراکز اقامتی و رفاهی و میهمان سرای شرکت و ...  در همین خصوص صورت پذیرفت. همچنین شرکت آلومینیوم ایران در برنامه های پیشگیری و مقابله با کرونا در شهر اراک و استان هم مشارکت فعال و گسترده داشته است که از آن جمله می توان به اختصاص کمک ۲۰ میلیارد ریالی به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان مرکزی نام برد.

قابل ذکر است، کارگران و پرسنل سخت کوش شرکت آلومینیوم ایران از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، علی رغم محدودیت های شدید، اهداف و برنامه های تعیین شده شرکت را بدون وقفه ادامه داده اند.

روابط عمومی و صنعتی شرکت آلومینیوم ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: