وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد:

رفع بخشی از تورم کشور با اجرای کامل برنامه‌های نظام توزیع کالا و خدمات/ پایش مداوم و همفکری با ذینفعان

رفع بخشی از تورم کشور با اجرای کامل برنامه‌های نظام توزیع کالا و خدمات/ پایش مداوم و همفکری با ذینفعان
کدخبر : 545818

به گزارش شما و اقتصاد: وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: با اجرای کامل برنامه های نظام توزیع کالا و خدمات بخشی از تورم کشور که ناشی از نقدینگی به سبب عدم انسجام نظام توزیع می باشد، حل خواهد شد.

به گزارش شما و اقتصاد: سید رضا فاطمی امین در نشست بررسی پروژه‌های نظام توزیع کالا و خدمات که با حضور معاونان و مدیران مربوطه برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: اگر نظام توزیع کالا و خدمات ارتقاء یابد نقش بسیار حائز اهمیتی در مهار تورم و نقدینگی خواهد داشت که اثرات مثبت خود را بر سفره مردم و معیشت آنها نشان خواهد داد.

اجرای پروژه‌های نظام توزیع کالا و خدمات از هفته آینده

وی همچنین با تاکید بر اینکه زمان بندی اجرای پروژه‌های نظام توزیع کالا و خدمات تا پایان سال باید تدوین گردد، از شروع پروژه های این برنامه از هفته آینده خبر داد.

برگزاری جلسه پایش پروژه‌های نظام توزیع کالا و خدمات یک‌ماه آینده

وزیر صمت در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: اجرای پروژه‌های برنامه باید به صورت مداوم مورد پایش و رصد قرار گیرد که به همین منظور یک ماه آینده (هفته اول آبان ماه) اولین جلسه پایش به منظور بررسی عملکردهای این برنامه برگزار خواهد شد.

همفکری با ذینفعان نظام توزیع کالا و خدمات

فاطمی امین بیان کرد: با ذینفعان این حوزه نیز باید جلسه برگزار شود تا پروژه‌ها و برنامه‌های نظام توزیع از نقطه نظر آنها مورد بررسی قرار گیرد و راهکارهای آنها نیز در این برنامه گنجانده شود.

وی همچنین اعلام کرد: با زمانبندی انجام شده (تا اواسط آبان‌ها) برنامه کامل نظام توزیع کالا و خدمات ابلاغ عمومی خواهد شد.

وزیر صمت در این خصوص یادآوری کرد: برنامه مرتبط با حوزه خودرو نیز تدوین و اهداف کمی، راهبردها و پروژه ها تعریف شده است که در این زمینه نیز با ذینفعان حوزه خودرو جلسه هماهنگی برگزار گردید.

شاتا نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: