در جریان چهارمین سفر استانی رئیس جمهور

ادای احترام وزیر صمت به مقام شامخ شهدای ایوان/ بازدید از واحد های تولیدی و دیدار با فعالان اقتصادی استان ایلام

ادای احترام وزیر صمت به مقام شامخ شهدای ایوان/ بازدید از واحد های تولیدی و دیدار با فعالان اقتصادی استان ایلام
کدخبر : 545821

به گزارش شما و اقتصاد: همزمان با چهارمین سفر استانی رییس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از ورود به استان ایلام با سفر به شهرستان ایوان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام شهرستان ایوان، برنامه های متعدد بازدید از واحدهای تولیدی و دیدار با صنعتگران، معدن کاران و فعالان اقتصادی استان را آغاز کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: سیدرضا فاطمی امین در جریان چهارمین سفر استانی رییس جمهور و اعضای هیأت دولت، امروز جمعه دوم مهرماه به منظور بازدید از پروژه های تولیدی و صنعتی وارد استان ایلام شد و به شهرستان ایوان سفر کرد.

حضور در مزار شهدای گمنام شهرستان ایوان، شرکت در جلسه شورای اداری، بازدید از شرکت تعاونی ۲۴۵۱ سولفات پتاسیم، دیدار با خانواده معظم شهدا، بازدید از شرکت فراگستر و شرکت فولاد زاگرس و نورد ایوان از مهمترین برنامه های سفر وزیر صمت به ایلام است.

وی همچنین در ادامه با ورود به شهرستان چوار از مجتمع پتروشیمی و شرکت ارغوان گستر و شرکت پویا نخ در شهرک صنعتی ایلام بازدید و در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور می یابد.

بازدید از تصفیه خانه شهرک صنعتی، کلنگ زنی و احداث ۲ واحد کارگاهی در شهرک صنعتی از دیگر برنامه های سفر سید فاطمی امین وزیر صمت به شهرستان چوار است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان سفر یک روزه خود به استان ایلام در جلسه تشکل های غیر دولتی حوزه صنعت نیز حضور پیدا می کند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رییس‌ جمهوری اسلامی ایران صبح امروز جمعه دوم مهرماه به همراه جمعی از اعضای هیات دولت در سفری یکروزه وارد استان ایلام شد.

شاتا نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: