پیام مدیر عامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت هفته دفاع مقدس:

ایثار ذوب آهنی ها در دفاع مقدس، دستاورد همیشگی این مجتمع عظیم صنعتی

ایثار ذوب آهنی ها در دفاع مقدس، دستاورد همیشگی این مجتمع عظیم صنعتی
کدخبر : 545826

به گزارش شما و اقتصاد: دفاع مقدس، لوح رشادت شیرمردان و زنان این مرز و بوم و تابلوی افتخارات ملت ایران است . به راستی که دوران دفاع مقدس در ادامه حماسه عاشورا است و شهدای دوران دفاع مقدس به تأسی از واقعه عاشورا به دفاع و حماسه‌آفرینی پرداختند .

به گزارش شما و اقتصاد:  بی شک یکی از صفحات ماندگار و پر افتخار کتاب افتخارات نیم قرنی ذوب آهن اصفهان، رشادت و همکاری در این دفاع جانانه است .ذوب آهن اصفهان و تلاشگران آن با ایثار عجین هستند، بلندهمتانی که ذوب آهن را ساختند و از تجربه آن در پیشبرد انقلاب اسلامی و حماسه آفرینی سال های دفاع مقدس، جانبازانه و ایثارگرانه بهره گرفتند و با از خودگذشتگی در همه جبهه های دفاع مقدس نقشی ماندگار از خود در حافظه تاریخی ملت ایران بر جای نهادند .

ذوب آهنی ها که رزمندگان چهار دهه پیش بودند در سال های دهه شصت و رفتن کارشناسان خارجی از ایران علاوه بر حفظ تولید در شرایط سخت آن روزگار و بمباران کارخانه و شهادت تنی چند از همکاران خود، قطعات مورد نیاز دفاع مقدس را هم ساختند. ساخت شعله پوش توپ و تانک، ابزارها، ادوات، سنگر و پل تنها بخشی از کارهای عظیمی است که ذوب آهنی ها در آن دوران انجام دادند .

در همان زمان بسیاری از ذوب آهنی ها نیز در خط مقدم جبهه های غرب و جنوب کشور با ایثار جانشان به شهادت رسیدند، برخی به اسارت رفتند، دیگرانی مجروح شدند و تا پایان عمرشان سختی و رنج را به جان خریدند تا اسلام، ایران و دستاوردهای انقلاب اسلامی بر جای بماند . تقدیم ۲۸۷ شهید سرافراز ذوب آهنی سرآمد این افتخارات است.

فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جان فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان جنگ تحمیلی را برای خود و همگان مسألت می کنم.

منصور یزدی زاده

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: