مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت مس خبر داد:

ارائه ۲۷۴۴ مورد خدمات درمانی رایگان به ۱۱۷۸ مراجعه‌کننده در روستای قلعه‌زری

ارائه 2744 مورد خدمات درمانی رایگان به 1178 مراجعه‌کننده در روستای قلعه‌زری
کدخبر : 545828

به گزارش شما و اقتصاد: مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌‌عمومی شرکت مس گفت: در اردوی جهادی که از 23 تا 25 شهریور ماه در روستای قلعه‌‌زری واقع در استان خراسان‌‌جنوبی برگزار شد؛ 1178 نفر از مراجعه‌کنندگان از 2744 مورد خدمات درمانی رایگان بهره‌مند شدند.

به گزارش شما و اقتصاد: محمدجواد خلیلی با اشاره به اینکه این طرح جهادی– درمانی از سوی شرکت ملی صنایع مس ایران صورت گرفته است، تاکید کرد: در این مرحله از اردوی جهادی - درمانی ۱۱۷۸  نفر از متقاضیان ۲۷۴۴ مورد خدمات متنوع پزشکی را به صورت رایگان دریافت کردند.
وی در ادامه افزود: در این اردو تیمی متشکل از پزشکان متخصص شامل زنان‌ومامایی، ارتوپدی، چشم، قلب‌وعروق، دندانپزشک، روانشناس، پزشک عمومی و خدمات پرستاری حضور داشتند و خدمات رادیوگرافی، سونوگرافی، نوار قلب و غربالگری را به صورت رایگان به متقاضیان ارائه دادند.
مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس خاطرنشان کرد: علاوه بر این دو تیم درمانی - جهادی هم به روستای بیشه و دم روباه ارسال و خدمات پزشکی موردنیاز به متقاضیان ارائه شد. همچنین در مدتی که همکاران جهادی در این مناطق حضور داشتند؛ ‌دو کارگاه مشاوره خانواده نیز برگزار شد.
خلیلی همچنین گفت: در این خدمات تعدادی عینک به صورت رایگان به متقاضیان اهداء شد و برخی از مراجعه‌کنندگان نیز برای انجام درمان‌های تخصصی چشم و قلب به بیمارستان‌های تخصصی اعزام شدند.
مدیر گروه روابط‌‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران در پایان تاکید کرد: در همین راستا یک پزشک نیز برای تزریق ۲۰۰ دز واکسن کرونا به مردم این روستا اعزام شد.

 

 

 

 

 

مس پرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: