مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب:

عمل به مسوولیت های اجتماعی جز دغدغه های ماست / دراین حوزه عمل گرا خواهیم بود

عمل به مسوولیت های اجتماعی جز دغدغه های ماست / دراین حوزه عمل گرا خواهیم بود
کدخبر : 545986

مهندس مهدی زحتمکش مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در جریان بازدید حجت الاسلام حسین زاده امام جمعه لامرد، روسای ادارات و نهادهای دولتی و اعضای شورای اسلامی شهر لامرد از مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب ضمن تقدیر و تشکر از حضور امام جمعه محترم لامرد و هیات همراه، اظهارداشت: این حضور باعث دلگرمی و افزایش انگیزه مدیران و کارکنان این مجموعه عظیم صنعتی خواهد شد.

به گزارش شما و اقتصاد: مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب توجه به مسوولیت های اجتماعی را برای این مجموعه صنعتی مهم برشمرده و گفت: مسوولیت های اجتماعی جز دغدغه های اصلی ماست و قطعا به آن عمل خواهیم کرد.

وی افزود: اگر قرار باشد که یک بنگاه اقتصادی به مسوولیت های اجتماعی در حوزه محل فعالیت خود عمل نکند، این بنگاه اقتصادی نخواهد بود  بلکه یک درد اقتصادی خواهد بود.

IMG-20210930-WA0006

مهندس زحمتکش ادامه داد: درحوزه مسوولیت های اجتماعی عمل گرا خواهیم بود و قطعا اقدامات خوبی در این زمینه اتفاق خواهد افتاد.

حجت الاسلام حسین زاده امام جمعه لامرد: آلومینیوم جنوب یکی از افتخارات بزرگ صنعت ایران اسلامی است

امام جمعه ضمن تبریک انتصاب مهندس زحمتکش به عنوان مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب و تقدیر و سپاس از خدمات و تلاش های ارزشمند ایشان در چند مدت اخیر افزود: مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب یکی از افتخارات بزرگ صنعت کشور عزیزمان ایران اسلامی است.

IMG-20210930-WA0005

حجت الاسلام حسین زاده با اشاره به مرارت ها و سختی هایی که مردم شهرستان لامرد در دهه های گذشته در کشورهای حوزه خلیج فارس برای امرار معاش متحمل شدند اظهارداشت: خداوند بزرگ، گنج های عظیمی را در دل این سرزمین خدایی قرار داده است و امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، این نعمت های بزرگ در حال کشف و بهره برداری است، پس این کم ترین توقع و انتظار است که مردم نجیب، صبور و انقلابی این دیار از آثار و برکات این نعمات خصوصا در بحث اشتغال جوانان بهره مند شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد، مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب را از افتخارات بزرگ صنعت برشمرده و با اشاره به لزوم عمل به مسوولیت های اجتماعی در حوزه های مختلف افزود: صنایع، شرکت ها و کارخانجات عظیم  و بزرگی که در منطقه احداث و مستقر شده اند، لازم است به مسوولیت های اجتماعی خود عمل کنند.

IMG-20210930-WA0004

روابط عمومی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: