سالکو

آلومینیوم جنوب میزبان مدیران HSEE شرکت های صنایع آلومینیوم کشور

آلومینیوم جنوب میزبان مدیران  HSEE   شرکت های صنایع آلومینیوم کشور
کدخبر : 546042

صبح امروز مهندس امیرولدخانی مدیر HSEE ایمیدرو به همراه مدیران HSEE شرکت های صنایع آلومینیوم کشور از مجتمع صنایع آلومینیوم کشور بازدید نمودند.

به گزارش شما و اقتصاد: دراین بازید که از بخش های مختلف مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب صورت گرفت، جلسات تخصصی در زمینه اچ اس ای صنایع آلومینیوم برگزار و مشکلات و موانع و موارد مرتبط با صنعت آلومینیوم را در حوزه های بهینه سازی انرژی، ایمنی و محیط زیست مورد بررسی قرارگرفت و از اسلکه اختصاصی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در پارسیان نیز بازدید شد.

سالکو

index

قفشقفشظثقف

سالکو2

دکتر امیرولد خانی مدیر HSEE ایمیدرو در حاشیه این نشست طی سخنانی اظهارداشت: با توجه به شرایط اپیدمی کرونا، دوره ممیزی اخیر نیز همچون سال گذشته به صورت مجازی از تاریخ 22 خرداد 1400 روی 44 شرکت آغاز و در روز 17 شهریور به اتمام رسید. این دوره، 12 هفته به طول انجامید.

وی افزود: مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب علیرغم اینکه یک شرکت نوپا است اما توانست در این دوره با کسب امتیاز 395 رتبه سطح
خوب کسب نماید و به طور یقین در سال آینده به جایگاه واقعی خود خواهید رسید.

قغغق

2

دکتر ولدخانی ادامه داد: عملکرد HSEE مدیران و مجریان واحدهای تابعه این سازمان در سال99 به مدت 880 نفر ساعت و 85 نفر روز ممیزی صورت گرفت.

 در جلسه امروز آقای دکتر ولدخانی مدیر اچ اس ای سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی بر اساس استانداردهای تعریفی آن سازمان در ممیزی عملکرد شرکت‌‌ها، شرکت آلومینیوم جنوب را حائز رتبه چهارم بهترین عملکرد در میان شرکت‌های تابعه شناخت و لوح تقدیر و تندیس از سوی مهندس جعفری رئیس هیات عامل ایمیدرو به مهندس زحمتکش مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب اهدا شد.

یی

روابط عمومی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: