طی حکمی از سوی دکتر محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه صورت گرفت:

انتصاب مهندس عطاالله معروفخانی به عنوان رئیس شورای امر به معروف و‌نهی از منکر شرکت فولاد هرمزگان

انتصاب مهندس عطاالله معروفخانی به عنوان رئیس شورای امر به معروف و‌نهی از منکر شرکت فولاد هرمزگان
کدخبر : 546915

طی حکمی از سوی دکتر محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان، مهندس عطاالله معروفخانی به عنوان رئیس شورای امر به معروف و‌نهی از منکر شرکت فولاد هرمزگان منصوب گردید.

به گزارش شما و اقتصاد: در بخشی از این حکم خطاب به مدیرعامل فولاد هرمزگان آماده است:

امید است ضمن فراهم نمودن زمینه لازم و با به بهره گیری از تمامی ظرفیت های آن شرکت در راستای ترویج و اجرای امر به معروف و نهی از منکر اهتمام شایسته و حمایت های لازم معمول دارید

این حکم توسط حجت الاسلام کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان در محل دفتر مدیرعامل فولاد هرمزگان به معروفخانی تحویل  شد.

معروفخانی در این دیدار ضمن تشکر از دکتر عبادی زاده نماینده ولی فقیه و حجت الاسلام کریمی دبیر ستاد امر به معروف و‌نهی از منکر استان هرمزگان، به رکورد تولید ماهیانه و‌ افزایش صادرات در شش ماه نخست نسبت به سال گذشته اشاره و قطعی برق در تابستان را سبب ضرر و زیان به فولاد هرمزگان و صنایع وابسته دانست و اظهار امیدواری کرد با حضور رئیس جمهور انقلابی و استاندار محترم در استان و با توجه به روحیه انقلابی و جهادی ایشان این مشکلات بر طرف شود.

در ادامه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان  توجه به رشد تولید در کنار ارتقای معیشت کارکنان را قابل تقدیر دانست.

وی اظهار داشت فعالیت های فرهنگی و اجتماعی فولاد هرمزگان در استان بسیار موثر بوده و این جای تقدیر و تشکر دارد.

کریمی استفاده از ظرفیت خود دستگاه ها برای پیاده سازی و اجرای امر به معروف لازم دانست و اظهار داشت احساس تعهد و مسئولیت پذیری در سازمان ها باید تقویت شود.

وی بزرگترین فعالیت اجتماعی در دین اسلام را گسترش امر به معروف برشمرد و گفت این موضوع در تمام دستگاه های اجرایی بایستی در دستور کار قرار گیرد.

روابط عمومی فولاد هرمزگان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: