نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان :

توجه به رشد تولید و توسعه در فولاد هرمزگان قابل تقدیر است

توجه به رشد تولید و توسعه در فولاد هرمزگان قابل تقدیر است
کدخبر : 546916

حجت الاسلام دکتر عبادی زاده امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در دیدار با عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان، وی را مدیری جهادی، انقلابی و لایق برشمرد که توانسته است در کوتاه مدت و علیرغم موانع تولید، رکوردهای تولید را ارتقا دهد که این جهش تولید موجب شکوفایی و تحول استان خواهد شد.

به گزارش شما و اقتصاد: نماینده ولی فقیه در این دیدار رونق تولید را باعث رفع نیاز بازار و کاهش واردات و به تبع آن صادرات و ارزآوری ‌دانست.

WhatsApp Image 2021-10-28 at 16.47.01

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان نگاه ارزشی معروفخانی به سرمایه های انسانی را نگاهی متعهدانه و دلسوزانه دانست و اظهار داشت: حضور فولاد هرمزگان در عرصه مسئولیت های اجتماعی از جمله فعالیت های عمرانی ، فرهنگی ،ورزشی و دینی که با نگاه متعهدانه شما انجام می گیرد ، توانسته است یک تحول در سطح استان ایجاد کند.

ایشان با اشاره رتبه یک هرمزگان در بیکاری به اهمیت صنایع اقماری در رفع بیکاری و‌فقر دانست و از مدیرعامل فولاد هرمزگان خواست به احداث شرکت های پایین دستی نیز کمک کند.

مدیرعامل فولاد هرمزگان در ادامه  این دیدار به رکوردهای تولید در هفت ماه نخست امسال اشاره کرد و کسب این رکوردها را نشان تلاش و غیرت کارگران فولاد هرمزگان دانست و از آن ها تشکر کرد

معروفخانی محصول کنونی فولاد هرمزگان را بهترین و با کیفیت ترین تختال کشور عنوان کرد و تحویل به موقع این محصول را موجب رشد تولید صنایع وابسته و حمایت از صنایع پایین دستی دانست .وی با اظهار اینکه فولاد یک صنعت مادر است ، قطعی های مکرر برق را نیز مانع تولید و ضربه به اقتصاد کشور دانست و نگرانی خود را از قطعی گاز در زمستان ابراز داشت و اظهار امیدواری کرد که با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر رفع موانع تولید، این مشکل از طریق پیگیری های حضرتعالی ، استاندار و‌ نمایندگان محترم برطرف شود.

وی در خصوص نقش فولاد هرمزگان در تبدیل هرمزگان به قطب اصلی فولاد کشور گفت: فولاد هرمزگان با خرید 30 درصد دیگر از سهام شرکت 10 میلیون تنی ستاره سیمین در مهر ماه سال جاری ، با بیش از 51 درصد، سهام دار اصلی این شرکت تازه تاسیس شده است که با راه اندازی آن استان هرمزگان به یکی از قطب های اصلی و محوری تولید فولاد در کشور تبدیل خواهد شد و اشتغال زایی چند هزار نفری را به همراه دارد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان بااشاره به پروژه توسعه ای افزایش ظرفیت زیر سقف فولادسازی از 1.5 به 2 میلیون تن و پروژه زیرساختهای مورد نیاز افزایش ظرفیت تا سقف دو میلیون تن که در مرحله اجرا قرار دارند گفت : با اجرایی شدن این طرح ها فولاد هرمزگان به یکی از بزرگترین تولید کنندگان فولادی در جنوب کشور تبدیل خواهد شد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان همچنین از پروژه های افزایش ریت شارژ مواد کوره ها ، احداث مدول سوم احیاء مستقیم ، نصب و راه اندازی ترانسفورماتورهای طرح توسعه پست برق، احداث کارخانه جدید تولید گازهای صنعتی ، افزایش تعداد سیلوهای ذخیره آهن اسفنجی نام برد که در حال انجام می باشند و راه اندازی آن ها منجر به افزایش تولید و بهره وری در این شرکت می شوند.

معروفخانی برخورداری از منافع فولاد را حق شهروندان دانست و اظهار داشت اینجانب اعتقاد قوی به انجام مسئولیت های اجتماعی دارم.  وی با اشاره به نقش فولاد فولاد هرمزگان برای رفع بوی بد فاضلاب در شهر بندرعباس گفت : فولاد هرمزگان با مشارکت در پروژه فاضلاب بندرعباس به صنایع غرب و عضویت در شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج فارس به عنوان رئیس هیات مدیره این شرکت در تلاش است تا این معضل چندین ساله را برای مردم شریف بندرعباس حل کند.

وی از تحت پوشش دادن ۲۰۰۰ یتیم در استان خبرداد و گفت سعی ما بر این است که کمک های خود را ساماندهی و هدفمند کنیم

معروفخانی حمایت فولاد از ورزش کارگری را از سیاست های اصلی این شرکت برشمرد و گفت طبق مصوبه هیئت مدیره ،فولاد هرمزگان  مبلغ ۶۰ میلیارد تومان برای احداث یا بازسازی دو ورزشگاه برادران و‌خواهران با تابلو فولاد هرمزگان در شهر بندرعباس هزینه خواهد کرد. که در راستای مسئولیت های اجتماعی انجام خواهد شد.

وی همچنین از مراحل پایانی ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه، و مشارکت در ساخت مهدیه در شهر بندرعباس خبر داد. ایشان اهدای ۱۰ میلیون ماسک به ببمارستان های استان جهت کادر درمان و توزیع بین عزادارن حسینی درماه محرم، تامین اکسیژن بیمارستان های استان ، و کمک هزینه خرید ونتیلاتور از اقدامات این شرکت در حوزه کرونا عنوان کرد.

وی پیشنهاد تشکیل کمیته ای برای ساماندهی و هدفمند کردن فعالیت های اجتماعی با حضور کل صنایع استان را داد که هم به نفع استان و هم صنایع خواهد بود و با تشکیل این کمیته می توان به عنوان استانی پیشرو در این حوزه عمل کرد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان از جاری سازی قوانین کار در این شرکت با پیگیری های انجام شده خبر داد وی راه اندازی صندوق درمان برای بیماران خاص ، جاری سازی بیمه تکمیلی درمان از دیگر اقدامات برای رفاه کارگران اعلام کرد.

روابط عمومی فولاد هرمزگان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: