تفاهنامه همکاری/

امضای تفاهم‌نامه جامع همکاری میان سازمان مدیریت صنعتی و فدراسیون فوتبال

امضای تفاهم‌نامه جامع همکاری میان سازمان مدیریت صنعتی و فدراسیون فوتبال
کدخبر : 547211

تفاهم‌نامه جامع همکاری میان سازمان مدیریت صنعتی و فدراسیون فوتبال با امضای ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال منعقد و مبادله شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، موضوعات این تفاهم‌نامه شامل موارد متعددی از جمله همکاری متقابل طرفین درطراحی مدل شایستگی مدیران حوزه فوتبال (ستادی، باشگاه ها، مربیان و ...)؛ انجام نیاز سنجی آموزشی از طریق برنامه ریزی و اجرای کانون ارزیابی مدیران باشگاه ها؛ تهیه و تدوین برنامه توسعه شایستگی‌ها و طراحی دوره های مدیریت کسب و کار فوتبال می‌شود.

از دیگر موضوعات مندرج در این تفاهم‌نامه می‌توان به برگزاری دوره های آموزشی مدیریت فوتبال؛ طراحی و اجرای دوره آموزشی بین المللی تخصصی مدیریت فوتبال؛ برگزاری  کارگاه های مشترک مدیریتی؛ رتبه بندی باشگاه ها بر اساس مدل تعالی سازمانی به عنوان یک مدل جامع ارزیابی سازمانی باشگاه‌ها و پیشنهاد پروژه های بهبود؛ ارایه خدمات آموزشی و مشاوره ای در مدیریت دانش فدراسیون فوتبال در خصوص مصاحبه، ثبت ، تنظیم و انتشار تجارب مدیریتی پیشکسوتان فوتبال کشور همانند نمونه های بین المللی و برگزاری دوره زبان های تخصصی در فوتبال اشاره کرد.

بنا به این گزارش، ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، در این مراسم طی سخنانی درخصوص موضوعات تفاهم نامه اظهار داشت: MBA مدیریت ورزش در سازمان مدیریت صنعتی هدف گذاری شده است و هدف آن سازماندهی، برنامه‌ریزی، بحث کنترل و ارزیابی در حوزه ورزش با حضور بهترین اساتید و هدف دیگر آن استعدادیابی و هدایت استعداد مورد نظر است.

وی یادآور شد: یکی از ضعف های حوزه ورزش و فوتبال کشور انعقاد قرارداد است که در این حوزه سازمان مدیریت صنعتی با توجه به اساتید قوی در بحث کوچینگ، موضوعات باشگاهی، مدیریت ریسک، موضوعات اقتصاد فوتبال و ... می تواند بنا به خواست فدراسیون فوتبال کمک شایانی بنماید.

مدیرعامل سازمان افزود: باتوجه به ظرفیت‌های سازمان مدیریت صنعتی می توانیم کرسی های مناسبی برای تشویق قهرمانان فوتبال ترتیب دهیم تا بتوانند از دوره های سازمان استفاده کنند.

کیانی بختیاری خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت صنعتی دوره های مدیران تراز جهانی را بصورت اختصاصی برای بنگاه‌ها برگزار می کند که می توان برای مدیران جهان تراز فدراسیون فوتبال هم آن را بازطراحی و اجرا کرد.

کیانی بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن بیان تاریخچه ای از سازمان مدیریت صنعتی و برشمردن توانمندی های این سازمان در زمینه هایی نظیر آموزش‌های تخصصی و کاربردی؛ مشاوره و تحقیق، کانون‌های ارزیابی مدیران حرفه ای، دوره‌های آمادگی استخدام و توانمندسازی دانش آموختگان، مشاوره و اجرای مدیریت چابکی و استراتژی برای سازمان‌ها و ... به همکاری سازمان در حوزه آموزش با دانشگاه‌های معتبر فرانسه، کانادا و آلمان تاکید کرد.

در این مراسم شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال ضمن اشاره به سوابق و تجارب سازمان مدیریت صنعتی در خصوص کمک به توسعه ظرفیت مدیریت در کشور اظهار داشت: 

در این تفاهم‌نامه خطوط اصلی سرفصل‌های همکاری‌های تخصصی مشخص شده که که امیدواریم متعاقب آن یک‌ پروژه نیاز سنجی آموزشی با سرعت انجام پذیرد و دوره های تخصصی برای مدیران فوتبال کشور طراحی و اجرا شود. 

موضوعاتی از قبیل شناخت ساختارهای اداری و مدیریتی afc و fifa، مقررات و سیاست های سازمان لیگ حرفه ای، قوانین و مقررات مرتبط با فوتبال، تجاری سازی فوتبال، باشگاه حرفه ای، مدیریت استراتژیک، مدیریت ریسک، مدیریت دانش، مدیریت تغییر و ....برخی از مهمترین سرفصل‌هایی است که با همکاری سازمان مدیریت صنعتی برای آنها دوره های تخصصی تدوین و اجرا خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه افزود: مدیران باشگاه های لیگ برتر و دسته یک، اعضای اتحایه باشگاه ها ، روسای هیات های فوتبال، مدیران فدراسیون فوتبال (روسای کمیته ها و دپارتمان‌ها) در فاز اول مخاطبان و بهره مندان این دوره ها خواهند بود.

وی همچنین اشاره کرد هم اکنون یک کمیته برای تعیین نیازها و سرفصل در فدراسیون فوتبال تشکیل شده است و امید می رود که در فازهای بعدی با همکاری دیگر فدراسیون های پیشرو و موفق در جهان، همچنین afc و fifa دوره هایی عالی تر در سطح آسیا و جهان تدوین و اجرا کنیم.

عزیزی خادم در پایان خاطر نشان کرد: فدراسیون فوتبال به طور جدی و براساس راهبردهای تدوین شده، اراده کرده است که این مجموعه را به یک سازمان حرفه ای ، کارآمد ، مدرن و دانش بنیان تبدیل کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: