مدیر روابط‌عمومی شستا تغییر کرد؛

حسن محمدی از شستا رفت

حسن محمدی از شستا رفت
کدخبر : 547461

عصر روز ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۰ مراسم تکریم و معارفه مدیر پیشین و جدید روابط عمومی شستا برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  شستا رسانه در این مراسم که با حضور علی رستمی مدیرعامل شستا، محمود ملکوتی‌خواه عضو هیات مدیره شستا و مرتضی موتورچی رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، علی رستمی با اشاره به عملکرد مثبت و شفاف روابط عمومی شستا طی ۳ سال اخیر در دوره مدیریت حسن محمدی، گفت: ریل‌گذاری های انجام شده در این دوره باعث اعتمادسازی عمومی و معرفی شستا به عنوان یک شرکت ارزش آفرین و شفاف شده است.

مدیرعامل شستا افزود: به واقع می‌توان گفت که دوره مدیریت شستا در حوزه روابط‌عمومی به دو دوره پیش و پس از آقای محمدی تقسیم می‌شود به همین خاطر می‌توان گفت آقای مقدسی به عنوان مدیر روابط عمومی جدید کار سختی در پیش دارد.

رستمی تصریح کرد: ضمن آرزوی موفقیت برای آقای محمدی، از آقای مقدسی می خواهم تا در ادامه مسیر تلاش کنند اقدامات ما در شستا و شرکت‌های تابعه به خوبی تبیین و به مخاطبان معرفی شود.

مرتضی موتورچی نیز در این نشست با بیان این‌که در دوماه اخیر همکاری، آقای محمدی مشفقانه و برادرانه در کنار ما بودند، گفت: درباره فعالیت های چشمگیر و موفقیت‌های ایشان بسیار شنیده ام. 

محمود ملکوتی خواه عضو هیات مدیره شستا نیز در این نشست، گفت:شهادت می‌دهم که در دوره مدیریت آقای محمدی هیچ پولپاشی به رسانه‌ها انجام نشده است و ایشان با مدیریت و توان مدیریتی بسیاری ازموضوعات را پیش برده‌اند.

گفتنی است در این مراسم حسن محمدی ضمن گزارشی از روند فعالیت‌ها و اقدامات روابط عمومی شستا گفت:در برهه‌ای که مدیریت روابط عمومی در شستا را برعهده گرفتم شستا یک برند کاملا منفی حتی در اذهان مسولان عالی رتبه بود اما امروز «شستا شهروند خوب» یک گزاره همه‌گیری شده است که ذی‌نفعان و سهامداران بر آن صحه می‌گذارند.

وی با اشاره به طراحی و تدوین سند راهبردی روابط عمومی شستا، گفت:معتقدم تیم قدرتمند و کارآمدی که این سند را به رشته تحریر درآورد و تحت نام شورای ارتباطات شستا کارهای خود را پیش برد، می‌تواند به اهداف عالیه دولت سیزدهم در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کمک کند.

مهدی مقدسی مدیر روابط عمومی جدید شستا نیز ضمن بیان برنامه ها و دیدگاه‌های خود، گفت:روابط عمومی نقش مهمی در پیشبرد اهداف عالیه یک سازمان دارد، لذا با حمایت مدیرعامل شستا و همکاری نزدیک با مدیران روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می توان اقدامات موثری انجام داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: