در ۳ ماه اخیر صورت گرفت؛

فروش ۱۰۰۰ تن، محصول پشم شیشه در بورس کالای ایران

فروش ۱۰۰۰ تن، محصول پشم شیشه در بورس کالای ایران
کدخبر : 548466

فروش ۱۰۰۰ تن، محصول پشم شیشه در بورس کالای ایران

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از شستا رسانه؛ شرکت پشم شیشه ایران که با هدف ایجاد بازاری منسجم، قانونمند و حذف واسطه‌گری در معاملات خرید و فروش مستقیم بین فروشنده و خریدار، در اوایل سال جاری محصول پشم‌شیشه را در بازار  بورس کالای ایران عرضه کرد، توانست در ۳ ماهه اخیر ۱۰۰۰ تن از محصول پشم‌شیشه خود را به ارزش تقریبی بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال در این بازار به فروش برساند و به روند صعودی فروش محصولات خود در بازار بورس کالای ایران ادامه دهد.

با توجه به چشم انداز تغییر و تحولات در آینده فروش محصولات شرکت و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، محصولات پشم‌شیشه و ایزوگام به صورت مستمر و منظم در بازار بورس کالای ایران عرضه می‌گردد، تا با کاهش نوسانات مخل بازار، شفافیت در فرآیند فروش و خروج از بازار سنتی، آینده ای روشن را برای این محصولات در بازار متصور شد.

این حجم از فروش محصول پشم‌شیشه در بازار بورس کالا تنها در مدت ۳ ماه، از اوایل شهریور تا پایان آبان ماه سال جاری رقم خورده است.

عایق حرارتی و صوتی پشم شیشه این شرکت با تولید سالانه ۹۰۰۰ تن با نام‌ تجاری پشم شیشه و با نماد  PSH-DSMGLWO-۰۰ در بورس کالای ایران عرضه می‌شود. 

این گروه از محصولات عایق‌ها به دونوع پشم شیشه رولی یا پتویی و پشم شیشه پنلی یا تخته ای تقسیم میشود و کاربردهای آن در عایق کاری سقف سوله‌ها، بدنه مخازن بزرگ، کانال‌ها و تاسیسات، دیواره کوره‌ها، صنایع پتروشیمی، نفت، گاز، سقف ساختمان و کانتینرها است.

ظرفیت اسمی تولید محصول پشم شیشه در سال ۹ هزار تن می باشد که  با انتقال کارخانه به سایت جدید واقع در منطقه ویژه اقتصادی شیراز ظرفیت تولید این محصول ، به ۱۴۰۰۰ تن در سال خواهد رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: