نخستین عرضه های شرکت ملی صنایع مس ایران در تالار حراج باز

نخستین عرضه های شرکت ملی صنایع مس ایران در تالار حراج باز
کدخبر : 548490

در شرایطی که از ابتدای راه اندازی تالار حراج باز بورس کالای ایران تاکنون تنها سنگ آهن دانه بندی و کلوخه سنگ آهن در این تالار عرضه شده بود امروز (چهارشنبه ۳ آذر ماه) برای نخستین بار شاهد عرضه محصول دو شرکت ملی صنایع مس ایران و پتروشیمی کارون در این تالار هستیم.

به گزارش شما و اقتصاد: به این ترتیب ۲۱ تن کنسانتره فلزات گرانبهای شرکت ملی صنایع مس ایران و ۱۲۶ تن متیلن دی فنیل دی ایزوسیانات خالص در این تالار عرضه می شود. امروز همچنین عرضه فولادی ها در تالار محصولات صنعتی و معدنی چشمگیر است به گونه ای که ۳۰۰ هزار و ۸۰ تن ورق گرم فولاد مبارکه، ۱۳۶ هزار و ۸۳۲ تن میلگرد، ۱۲ هزار و ۵۸۶ تن تیرآهن، ۵ هزار تن ورق سرد صنایع هفت الماس و ۲ هزار و ۳۲ تن نبشی روی تابلو معاملات می رود.

همچنین ۱۳۷ هزار تن خاک روی و یک کیلوگرم شمش طلا در تالار مذکور عرضه می شود.
تالار صادراتی بورس کالا هم شاهد عرضه ۲۴ هزار تن قیر، ۳ هزار تن مس کاتد، ۲ هزا رو ۲۰۹ تن پلی وینیل کلراید و ۲۶۰ تن اسید نیتریک است.
تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز میزبان عرضه ۷۳ هزار و ۳۹۷ تن مواد پلیمری، مواد شیمیایی، وکیوم باتوم، گوگرد، لوب کات و قیر است.
همچنین ۳۰ هزار تن شمش بلوم شرکت آهن و فولاد ارفع در ۶ قالب قرارداد ۵ هزار تنی کشف پریمیوم روی تابلو معاملات می رود.
بازار فرعی نیز در این روز عرضه یک هزار و ۷۲۲ تن اتیل بنزن، بوتادین، تسمه فولادی و دی اکتیل فتالات را تجربه می کند.در مجموع ۶۹۵ هزار و ۳۰۵ تن انواع کالا در تالار های مختلف بورس کالای ایران عرضه می شود.

کالاخبر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: