مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل صبا تامین برگزار شد؛

میرطاهر مدیرعامل صبا شد

میرطاهر مدیرعامل صبا شد
کدخبر : 548690

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین ، با حضور محمود ملکوتی خواه عضو موظف هیأت مدیره و قائم مقام شستا و اعضای هئیت مدیره این شرکت برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین:محمود ملکوتی‌خواه عضو هئیت مدیره شستا با تقدیر از مدیران سابق شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین گفت:صبا تأمین در سال‌های اخیر جایگاه متفاوت و مهمی را در بازار سرمایه ایران و در میان هلدینگ‌های شستا بدست آورد.

ملکوتی‌خواه در این مراسم با اعلام تصویب برنامه‌های راهبردی شستا در افق ۱۴۰۴، برنامه جامع سرمایه‌گذاری و برنامه جامع ساماندهی پرتفوی در جلسه هیأت مدیره شستا افزود:

این برنامه‌ها آثار و تبعات مثبتی نظیر ایجاد منافع پایدار و بلند مدت برای ذینفعان و عدالت سرمایه‌گذاری از طریق توسعه مناطق محروم و کم برخوردار دارای پتانسل به همراه خواهد شد.

قائم مقام شستا با تاکید بر رویکرد تحولی و توسعه‌ای برنامه‌های تدوین شده در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، گفت:در این افق شستا به عنوان پیشران توسعه کشور و اصلی‌ترین محرک رشد و توسعه پایدار اقتصادی کشور نقش ایفا خواهد کرد. 

در ادامه این مراسم سید محمدجواد میرطاهر، ضمن تشکر از اعتماد اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شستا در انتصاب ایشان به عنوان مدیرعامل صبا تامین، به ارائه برنامه‌های خود در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های کلان شستا و تبدیل صباتامین به یک هلدینگ پیشرو در حوزه سرمایه‌گذاری و خدمات مالی پرداخت.

مدیرعامل صبا ساخت سود با کیفیت برای سهام‌داران و مجموعه هلدینگ مادر  را یکی از راهبرد‌های اصلی خواند و افزود:صبا تأمین به نحوی با تمام هلدینگ‌های تابعه شستا در تعامل است و می تواند نقش اثر‌گذاری در تأمین مالی شرکت‌های تابعه شستا و سازمان تامین اجتماعی ایفا نمایید. 

شایسته ذکر است: سید محمدجواد میرطاهر دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت مالی است.

او سابقه عضویت در هیأت مدیره و سطوح مختلف مدیریتی در شرکت‌های مختلف از جمله بیمه دانا ، همراه اول، توسعه سرمایه‌گذاری نور دانا، کارگزاری بورس بیمه ایران، سرمایه گذاری پردیس، ستاره اول و... را درکارنامه خود دارد.  وی  همچنین سابقه تدریس دروس مالی در دانشگاه‌ها و موسسات مختلف را دارا می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: