اختصاص ۳۵هزار میلیارد ریال جهت تامین زیر ساختهای منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس

اختصاص ۳۵هزار میلیارد ریال جهت تامین زیر ساختهای منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس
کدخبر : 551895

با اعتباری بالغ بر ۳۵هزار میلیارد ریال جهت تامین زیرساختهای موردنیاز، سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس شتاب بیشتری می گیرد.

به گزارش شما و اقتصاد: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس با تایید مطلب فوق در خصوص اعتباری بالغ بر ۳۵هزار میلیارد ریال جهت تامین زیرساختهای موردنیاز، سرمایه گذاری بخش خصوصی توضیح داد: این اعتبار جهت تامین زیرساختهای ۲۵۰۰هکتار سایت توسعه منطقه ویژه طی بازه زمانی ۴الی ۵ساله اختصاص یافته است.

توسعه زیرساختهای این ناحیه، شامل آب، برق و روشنایی، گاز، خطوط ارتباطی، جمع آوری آبهای سطحی و پست برق و … به طورکلی تمامی نیازهای بخش خصوصی برای ورود عملی و سرمایه گذاری در منطقه ویژه را تامین می سازد.

از ۴۵۰۰هکتار مساحت منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، فضایی بالغ بر ۲۵۰۰هکتار سایت توسعه، دارای توپوگرافی بسیار خشنی است که مدتهاست از لحاظ فراهم سازی زیرساختها و یوتیلیتی در دستور کار ایمیدرو و منطقه ویژه قرار گرفته است.

دکتر حسن خلج طهرانی در این ارتباط افزود: با همکاری و موافقت روسای سابق و فعلی ایمیدرو با تزریق این اعتبار، رونقی جدی در مسیر جذب سرمایه ها ایجاد می شود.

جزییات اجرای طرح تامین زیرساختهای سایت توسعه و برنامه زمان بندی، پیش بینی و به ایمیدرو ارائه شده است.

خلج طهرانی با اشاره به اخذ مصوبه کمیته سرمایه گذاری و مصوبه مدیریت ها و معاونت های تخصصی، ابراز امیدواری کرد این اقدام به سرعت اجرایی شود.

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: