پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی فولاد سفید دشت

پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی فولاد سفید دشت
کدخبر : 555424

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی طرح ساخت واحد فولادسازی و ریخته گری کارخانه فولاد سفید دشت خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد: سجاد رستمی با اشاره به تولید ۸۰۲ هزار تن آهن اسفنجی در واحد احیای مستقیم کارخانه فولاد سفید دشت در یک سال اخیر گفت: این کارخانه با تولید این میزان محصول، علاوه برتحقق برنامه تولید سالیانه، برای دومین بار و به صورت متوالی موفق به تحقق ظرفیت اسمی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۱ درصدی طرح ساخت واحد فولادسازی و ریخته گری گفت: با حمایت‌های سازمان ایمیدرو و شرکت فولاد مبارکه، همچنین با توجه به تلاش مضاعف پیمانکاران پروژه در جهت تأمین تجهیزات و ادوات مورد نیاز پروژه درماه‌های گذشته، دست یابی به اولین ذوب فولاد در مرحله پیش راه اندازی در سال ۱۴۰۱ میسر خواهد بود.

وی افزود:با توجه به پیشرفت ۹۸ درصدی واحد اکسیژن شرکت، در آینده نزدیک با حضور نمایندگان شرکت‌های صاحب تکنولوژی، بهره برداری آزمایشی از این واحد نیز آغاز خواهد شد.

رستمی گفت: با تکمیل پروژه تصفیه خانه مرکزی و مخازن ذخیره آهن اسفنجی و با توجه به آماده به کاری پست ۴۰۰ کیلوولت شرکت، در کمترین زمان ممکن شاهد راه اندازی رسمی و تولید پایدار واحد فولادسازی و ریخته گری خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: