با حضور وزیر اقتصاد معرفی شد:

شرکت مس در ردیف پنج شرکت برتر به لحاظ ارزش

شرکت مس در ردیف پنج شرکت برتر به لحاظ ارزش
کدخبر : 556612

در نخستین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالا با حضور وزیر اقتصاد، شرکت ملی صنایع مس ایران به‌عنوان پنج شرکت برتر به لحاظ ارزشی شناخته شد.

به گزارش شما و اقتصاد: در این مراسم، علی رستمی مدیرعامل شرکت مس تندیس شرکت برتر از لحاظ ارزش بورس را از سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی دریافت کرد.

نخستین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران با حضور مقامات و مسئولان دولتی و بخش خصوصی برگزار شده و شرکت‌ ملی صنایع مس ایران و شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان و پالایش نفت اصفهان به‌عنوان پنج شرکت برتر به لحاظ ارزشی معرفی شدند.

همچنین شرکت‌های برتر در حوزه پتروشیمی شامل پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی شازند و پتروشیمی بیستون بودند که با اهدای لوح سپاس و تندیس از آنها تجلیل شد.

شرکت پارس فولاد سبزوار و سرمایه گذاری سیمان تامین دو شرکت عرضه کننده پیشرو و شرکت‌های ورق خودروی چهار محال و بختیاری، معدنی و صنعتی چادرملو، مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، فولاد سیرجان ایرانیان و نورد فولاد صنعتی و ساختمانی یزد ۵ شرکت با بیشترین رشد افزایش حجم و ارزش معاملات بودند که تندیس و لوح یادبود این مراسم را از آن خود کردند.

انجمن‌های برتر که همراهی خوبی با بورس کالا در افزایش شفافیت و کشف نرخ عادلانه کالاها داشتند شامل انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان، انجمن ملی صنایع پلیمر ایران و انجمن سنگ آهن بودند که از آن‌ها نیز تجلیل شد.

براساس این گزارش، مجتمع جهان فولاد سیرجان، آهن و فولاد ارفع، فولاد کاوه جنوب کیش، مجتمع فولاد خراسان و صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه۵ مجتمع فولادی بودند که نسبت فروش داخلی بالایی داشتند.

در این مراسم همچنین از بانک ملت به عنوان پیشرو در ارائه خدمات به مشتریان و عرضه کنندگان بورس کالا و دارای بالاترین ارزش تراکنش‌های تسویه شده تجلیل شد.

هلدینگ‌های برتری که در این مراسم لوح گرفتند و از آنها تقدیر شد شامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، صنایع پتروشیمی خلیج فارس،شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی(شستا) و شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) بودند.

مس پرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: